3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008

Home Forum Porsche Uitstappen 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
    • .
      Even rekenen …

Dit forum heeft 2121 geregistreerde gebruikers,
      “Luke”, “cabrio wim”, “eric63” en “Rufie” komen niet,
      dan blijven er nog 2117 over …

😯 😯 😯

Ik ga moeten bijbestellen 😆

Ondertussen zijn er 80 deelnemers ingeschreven …
      (voor)INSCHRIJVINGEN – Update 12/06/2008

Waaronder toch al 6 Porsches,
      met “mcklusky”, “sportomatic”, “terrum” en “911-lover” erbij dus 10.
      Dat begint dan toch al op een Porsche-corner te gelijken.

Wil je er ook bij zijn ?

[size=75:3vho7hfm](zonder verdere verplichtingen)[/size]
      .

Gaat me weeral eens niet lukken….

ik ga proberen ook aanwezig te zijn, hopelijk zijnder geen andere verplichtingen die mijn aanwezigheid kunnen verhinderen

grtz Geert 😉

Ben nu nog bezig met de restauratie 😀 ? .
            Geert

[quote=”MichM3″:1pgxm2xk]ik ook ingeschreven!!! Ben momenteel met wat aanpassingen bezig aan de RS maar als ‘m dat weekend in mijn handen is, kom ik af![/quote]
              … en anders ook ! 😉 😆

ik ook ingeschreven!!! Ben momenteel met wat aanpassingen bezig aan de RS maar als ‘m dat weekend in mijn handen is, kom ik af!

Ok geen probleem we kijken er naar uit ,En hopelijk is het zonnetje ook aanwezig 😀

geen probleem snoer, ze zullen de porsches sowieso samen zetten, en leren we mekaar eens kennen 😉

Ik ben al ingeschreven voor dit evenement als PCT lid . 🙂

Hoi medeforummers,

zoals jullie weten is er op 29 juni de aircooled sunday.
                        Ik ga hier met het Porscheforum een standje zetten.
                        Op dat standje zullen de stickers en T shirts te krijgen zijn,
                        én … als ze tijdig klaar raken ook nog enkele andere gadgets.

Eén van onze mede forummers opperde het idee om er een gezellige “porscheforum get together” van te maken.

Als jullie met de “luchtgekoelde” Porsche komen worden we allemaal samen gezet 8)
                        Maakt niet uit of je al dan niet bij een club aangesloten bent, porscheforum is op zich geen club dus alle leden van de diverse clubs zijn welkom.

Het enige wat je moet doen is je inschrijven en Porsche Forum opgeven,
                        dan zorgt men ervoor dat we mooi samenstaan.
                        (die inschrijving is trouwens maar een intentie-verklaring, zonder enige verdere verplichting)

Alle info kan je vinden op http://www.buggyboys.be of hier in deze thread vragen.

Ik hoop op een massale opkomst ! 😀

.
                          En ook nog 2 toffe stands toegevoegd aan het lijsteke …

DIM-Toys

Design Creation
                          .

.
                            Voilà, “snoer” staat er ook op.

Ondertussen hebben we al 55 inschrijvingen …
                            (en dat is dan nog zonder Bug Brothers gerekend)

Waaronder 4 Porsches.

(voor)INSCHRIJVINGEN – Update 03/05/2008

Wie nog ? 8)
                            .

.
                              [quote=”snoer 964″:3hqa55lu]Ik zal er normaal gezien ook zijn die dag 😆 [/quote]
                              Inschrijven he … dan heb ik uw gegevens ook al voor op’t lijsteke 😉
                              .

Ik zal er normaal gezien ook zijn die dag 😆

.
                                  De eerste 30 inschrijvingen zijn al binnen …
                                  … waaronder ook al 2 Porsches van hier op ‘t forum …

(voor)INSCHRIJVINGEN – Update 24/04/2008

Wie nog ? 8)
                                  .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.