3e stoplicht

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Onlangs volgende foto van 964 met 3e stoplicht gezien:

Ik vind het heel knap die spoiler met ingebouwd stoplicht, iemand enig idee wat voor materiaal dat juist is of waar je dat vindt ? Ik heb al wat gezocht op internet, zonder succes echter.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • RSR is het mogelijk dat je mij de twee fotos ook opstuurt 😉
        bedankt

Voor mij zou het hetzelfde zijn als de prijs goed is…

Anoniem

Voor mij eentje voor op een 964 van 1992, schieffergrau. Ik kan me niet uitspreken voor Stefan natuurlijk.

Ik kan die zeker opsturen en samen lakken kan ik ook doen voor en heel mooie speciale prijs voor jullie. Maar hoeveel van die spoilers moet je nu eigelijk hebben 1 of twee en zijn ze alle twee voor en 964 ?.

Anoniem

[quote=”stefx911″:ch97bgb9]Kan je die ook naar mij sturen Luc ?

Krijgen we geen korting voor het lakken als we die samen binnenbrengen ?
                Toch dezelfde kleur hé 😉 [/quote]
                Heel goed idee. En we doen hem zelfs op hetzelfde moment binnen bij Luc ! Stuur ons maar een PM’eke voor totaalprijs inclusief installatie en het betere spuitwerk 😆 , ik heb interesse in die zoals op de foto van mijn originele post.

Kan je die ook naar mij sturen Luc ?

Krijgen we geen korting voor het lakken als we die samen binnenbrengen ?
                  Toch dezelfde kleur hé 😉

Je hebt en PM

Anoniem

[quote=”RSR”:2matlidz]Voor alle 911 met stoplicht 254.20 euro deze sluit wel aan met het dak.
                      voor alle 911 met stoplicht 240.50 euro deze is wel idem aan die van de 993 en met 35 led.[/quote]
                      Luc,
                      ik zou één van beide willen laten installeren bij jullie, maar ik zie nog niet goed wat het verschil is tussen beide. Kan ik ergens een foto of zo zien van de eerste ? (de 2e was toch dezelfde als op de foto in mijn originele post?)
                      bedankt
                      filip

de onderste prijs is die dat te zien is op de foto boven, en ja in en 964 is er een aansluiting onder de achterplaat (tussen de twee boxen) te vinden in het midden.
                        En de prijs voor te spuiten is idd zoals Koen melden.

Primer sowieso en is ingecalculeerd in de bovenvernoemde prijzen.
                          Parelmoer net als flipflop lakken buiten beschouwing gelaten natuurlijk , maar dat is vanzelfsprekend.
                          Ik geef enkelmaar de prijzen aan van de carrossiers hier in de buurt , ik spuit niet (tenminste geen autolak) dus kan geen prijzen maken 😉

als er primer op moet en parelmoer dan kom je nog niet toe vrees ik 😳

Dat hangt van carossier tot carossier af.
                              De prijzen daarvoor varieren tussen 50 en 100€

Anoniem

Ja, maar dat zou toch niet de grote kost mogen zijn ?

Moet nog wel gespoten worden hé

Anoniem

Ik heb nog altijd interesse. Is de installatie eenvoudig zelf te doen ? Ligt bij een 964 de bekabeling al ergens klaar ? Ik veronderstel van wel, want de amerikaanse modellen hebben toch ook een 3e stoplicht, en misschien ligt de bekabeling er dan al standaard in voor alle modellen, amerikaans of ROW.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.