4 daagse naar Stelvio gepland

Home Forum Porsche Uitstappen 4 daagse naar Stelvio gepland

• Maker
    Discussie

• Steven Janssens
    Deelnemer

binnen 2 weken vertrekken we met 3 porsches naar Stelvio. Genieten van mooie cols en banen. Iemand ervaring met absolute musts, roads to visit etc? Vertrekken uit Brussel en planden om gewoon google maps te volgen maar mss zijn er leuke “omtoerkes”

thx 4 advice

steven

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Indien je overnacht in de streek rond Merano dan deze tip http://www.hotel-castel.com/hotel_castel
        Een hotel waar ik al jaren mijn vakantie geniet.
        De hoteleigenaar heeft een auto racing team,verschillende van zijn oude wagens zijn te bewonderen in het hotel en ik garandeer U, der zijn enkele zeldzame exemplaren bij.
        Bovendien is de keuken reeds jaren een van de beste in zuid-tirol.
        Een echte aanrader is dit hotel in een wonder mooie streek om met de *porsche rond te cruisen.
        In november ben ik naar Merano gereden en had bij aankomst aldaar een gemiddelde snelheid van 143km/u 😆 .
        We rijden wel altijd door Duitsland en rijden s’nachts.
        Veel plezier ginder.

Indien je overnacht in de streek rond Merano dan deze tip http://www.hotel-castel.com/hotel_castel
          Een hotel waar ik al jaren mijn vakantie geniet.
          De hoteleigenaar heeft een auto racing team,verschillende van zijn oude wagens zijn te bewonderen in het hotel en ik garandeer U, der zijn enkele zeldzame exemplaren bij.
          Bovendien is de keuken reeds jaren een van de beste in zuid-tirol.
          Een echte aanrader is dit hotel in een wonder mooie streek om met de *porsche rond te cruisen.
          In november ben ik naar Merano gereden en had bij aankomst aldaar een gemiddelde snelheid van 143km/u 😆 .
          We rijden wel altijd door Duitsland en rijden s’nachts.
          Veel plezier ginder.

ik denk via Prad. Leve de haarspeldbochten 🙂

Langst welke kant ga je hem oprijden Prad of Bormio.
              Via Prad is hij wel de steilste met zijn 48 haarspelbochten.
              Ik heb hem al 4 keer opgereden met de fiets, motor en auto maar nog nooit met mijn Porsche.
              Zou voorstellen om hem s’morgens of s’avonds op te rijden wegens de drukte.
              Ale veel rijplezier!

Gotthardpass, Alpenstrasse en Stelvio waren vorige week nog gesloten door sneeuw… Maar zal nu al wel open zijn zeker

als je merano aandoet, ook bolzano!
                  Je kan op Reutte rijden, Lechtall, dan aan elmen naar boven en dan doorsteken over Imst (kom je Bschlabs, Boden (hotel bergheimatt, 850km van antwerpen, kan je overnachten, authentiek hotel) en pfaflar tegen om zo naar Imst te rijden. Dan richting Insbruck en merano, bolzano. Is aan de brennerpass, kan je onder rijden, super baan!!!!

Albula pas top!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

[quote=”deepee” post=170474]Jaufenpass, Penserjoch, Flüelapass, Ofenpass, Simplonpass, Colle del Lys

[/quote]

En dan gaan tanken in Livigno :relaxman: ….wat parfum voor mevrouw :what: en sterke drank voor jezelf :wtf:

De Jaufenpass is schitterend. Heb die ooit eens gedaan toen ik op de terugweg was van merano. Was toen met mijn MB C200CDI, nu niet direct een top auto om dit sort dingen te doen. In het begin passeerde me een reeks motards, keken die even raar as ik vlak voor de top nog steeds in hun wiel hing 😀 en de kerel in zijn Ford fiesta RS die voor me reed in de afdaling heeft zich halfweg aan de kant gezet, ik met een 😀 op mijn gezicht als we beneden waren, mijn madam zo wit als een papier …

Jaufenpass, Penserjoch, Flüelapass, Ofenpass, Simplonpass, Colle del Lys

DSC042.jpgDSC096.jpgDSC067.jpg

Motorkaart van Garmin aanschaffen

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.