Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › 4 winterbanden incl velgen voor 993 te koop
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Olivier.
-
Hallo,
Ik heb 4 winterbanden incl 17″ velgen te koop. Slechts 1 seizoen gebruikt.
Gezien ik mijn Porsche niet meer zal inschrijven in de winter, staan deze te koop.Indien interesse, graag mailtje naar olivierdewitte@telenet.be
Doe een DEFTIG bod aub.Merk: Dunlop SP Winter Sport
Maat voor: 205/50R17
Maat achter: 255/40R17Groeten
Nog even onder de aandacht brengen voor wie interesse heeft
Zaten onder mijn 993 maar zullen vermoedelijk wel nog onder andere modellen passenZet er volgens de forumregels even een vraagprijs bij, is er ook misschien eerder reactie. 💡
@Oli-Carrera >> als dit de totaalprijs is en deze passen op een Boxster 986 mag je de set voor mij reserveren.
ET waardes aub.
Mvg,
Fabian
breedte vooraan 7J en ET 55, achteraan 9J en ET 55
ze passen op 944S S2 en turbo 928S4 CS GT en GTS 964 C2 C4 en WTL, 968 CS 986 993 996 boxster SIndien deze passen onder een 964 car2 heb ik ook interesse!
Groeten Floere.Kan iemand helpen om te weten onder welke modellen deze banden passen?
Welke info moet ik geven en waar vind ik deze info?Groeten,
OlivierMaat van de velgen en ET-waarde.
Staat normaal vermeld aan de binnenzijde van de velg.heb het tabelletje van m’n vorige post wat toegelicht en aangevuld.
nu zou het voor iedereen duidelijk moeten zijn.Als ik me niet vergis staat in het handboekje voor een 986 respectievelijk 7 en 8,5 J vermeld.
Verstuurd met Tapatalk
dat is standaard, maar achteraan passen zonder probleem 9J in 17 inch en ook 10J in 18 inch van de 996 op een 986 en je hebt geen spacers nodig.
@PatrickB: bedankt voor de link. :up:
Ik vermoed dat de keuring niet akkoord is als de auto met andere maten wordt voorgereden.goeie morgen,
zonet even aan de binnenkant van de velg gaan kijken.
ik heb volgende info gevonden:
– vooraan: 7J x 17 – ET 55
– achteraan: 9 J x 17 – ET 55mocht je nog info nodig hebben, laat maar weten.
Het serienummer dat Deepee gepost heeft, klopt inderdaad want staat ook vermeld in de velg.
Groeten,
Olivier
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.