4de generatie Speedster

Home Forum Porsche Talk 4de generatie Speedster

• Maker
    Discussie
  • Na de 356 speedster – in mijn ogen nog altijd de mooiste speedster ooit, de 911 Speedster van 1988 en de 911 speedster van 1993/94 kondigt Porsche vandaag de 4de generatie Speedster aan. Het gaat om een gelimiteerde productie van 356 stuks.

Het prijskaartje is wel serieus hoog in mijn ogen met een lanceringsprijs van +200K euro, voor die prijs koop ik echt wel een echte speedster, en met wat bij te leggen leg ik er nog een 4cam motor in.

Het volledige persbericht en video te bekijken op Liebe zu Ihm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Zij hebben dus ook die rode staan gehad 😉
      Hier rijdt een zwarte 997 4GTS cabrio rond.
      Volgens eigenaar toch fameuze korting gekregen?

bij ons achter den hoek staat er een witte speedster te koop, als je hem echt mooi vind is het eigenlijk verstandiger om een GTS te kopen en dan een paar opties bij te nemen. Veel vriendelijker voor de portemonee én zó veel GTS’en heb ik ook nog niet zien rondrijden hoor, zeker nu met de aankondiging van het volgende model eind dit jaar gaan die qua investering imo veel meer kunnen opbrengen

de speedster is nr 84

Rocco schrijft:

spijtig Luc, anders had je hem gekocht ? 😛 😈 😉

Wie weet 😉 😉 😉

In Antwerpen stond een rode 997 speedster te koop. Dat was pas 😯 😯
            GT2RS vindt je ook al op Duitse sites te koop. Allemaal 0 tot 100 kilometer op de teller.

als ik m gratis mag afhalen dan vind ik donkerblauw ook goed hoor!

spijtig Luc, anders had je hem gekocht ? 😛 😈 😉

Vandaag eens langs Carrera Motors geweest om de 997 Speedster te bekijken.
                  Stond daar in donker blauw ❓ ❓ ❓
                  Dacht da die enkel in da speciaal blauw(veel lichter van kleur)en in het wit verkrijgbaar was ❗ ❗ ❗
                  De blauwe Speedster die bij CM stond was precies van da typisch oud Mercedes blauw 😕 😕 😕 , lelijk dus 🙁 🙁 🙁

GT2RS is ook al uitverkocht 😉

Anoniem

Zou er mee willen rijden als ik hem kreeg .En dan vooral in het blauw .
                      Maar ja ,ik krijg hem niet 🙁

Het enige wat ik van de 997 nu nog zou kopen (als ik nu op kopen stond)is een gt2rs ,turbo S of gt3rs .

Wacht nu vooral op de 991 en zien wat dat geeft .

Ook mijn gedacht .
                        Ik vind de wagen echt knap .

ik vindt em zeer geslaagd ,maar das ieder zn smaak.
                          alleen mn portefeille vindt het maar niks
                          zal dus wel alleen maar bij dromen blijven .
                          als ik me niet vergis zijn ze toch al allemaal verkocht

k’Vindt hem niet echt mooi met die bochel op zijne rug 😥

Plumber

Ja maar is toch een schitterend model van de 997, spijtig genoeg nie voor mijne portemonnee. 🙁 🙁 🙁

Kijkt gij daar ook naar. Ik kijk ook naar Marie euh… de Rodenburghs 😆

Ik weet toch niet of het echt zo een goede investering gaat zijn. Oplage is wel heel beperkt maar de aankoopprijs ligt al enorm hoog. Als ze nu er 10 moesten van maken dan zou het wel een collectoritem zijn ❓ Maar veel te duur voor een porsche, het is nu ook geen carrera GT maar een speciaal 997-model.

rjf

Kijk maar naar de Rodenburghs, zwart geld zat daar in de Vlaanders 8) 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.