4de generatie Speedster

Home Forum Porsche Talk 4de generatie Speedster

• Maker
    Discussie
  • Na de 356 speedster – in mijn ogen nog altijd de mooiste speedster ooit, de 911 Speedster van 1988 en de 911 speedster van 1993/94 kondigt Porsche vandaag de 4de generatie Speedster aan. Het gaat om een gelimiteerde productie van 356 stuks.

Het prijskaartje is wel serieus hoog in mijn ogen met een lanceringsprijs van +200K euro, voor die prijs koop ik echt wel een echte speedster, en met wat bij te leggen leg ik er nog een 4cam motor in.

Het volledige persbericht en video te bekijken op Liebe zu Ihm

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Dringend zaken gaan doen in West Vlaanderen want daar zit precies nog het grote geld 😆 😉

Jammergenoeg is geen van beide voor mij bestemd… 😳
        Ben we benieuwd om die eens in het straatbeeld te zien, hopelijk krijgen we de kans 😉

Er zijn er 2 verkocht hier in West-Vlaanderen
          Een witte en een blauwe
          De levering is begin volgend jaar

funny schrijft:

De snelheid waarmee ze tegenwoordig variaties op een model lanceren is hallucinant .
            Op een goed jaar tijd kregen we in de 997 versie ,de sport classic (250 stuks)de Turbo S,GT2 RS (500 stuks)997 gts ,997 SPEEDster .
            Is dit wanhoop of puur commercieel uitbuiten van een model.

Met die laatste zin sla je de nagel op de kop. Volledig mee akkoord, het wordt overdreven.

Anoniem

Vanaf oktober verkrijgbaar in blauw of, gratis optie, in wit ! 😆
              Aan 356 exemplaren denk ik dat het toch een goede investering zal zijn, zeker op langere termijn. Zie maar eens wat die andere speedsters waard zijn tegenwoordig.

Anoniem

Volgens mij nemen ze bij Porsche Speed .
                De snelheid waarmee ze tegenwoordig variaties op een model lanceren is hallucinant .
                Op een goed jaar tijd kregen we in de 997 versie ,de sport classic (250 stuks)de Turbo S,GT2 RS (500 stuks)997 gts ,997 SPEEDster .
                Is dit wanhoop of puur commercieel uitbuiten van een model .
                Ik vraag me af hoe men binnen 10 jaar zal kijken op deze strategie .
                Voor veel klanten is het lang verlangen naar een model of variatie een zalig gevoel ,maar waarom zou je nu iets bestellen als ze volgende week weer iets anders lanceren .
                Het idee van het lanceren van een gt2 rs en turbo s kan ik in komen ,misschien kan ik de speedster ook nog gaan apprecieren .

Jongens die prijzen die P tegenwoordig hanteert 😯
                  Als ze nu 10.000 of max. 20.000 euro meer vragen dan een “gewone cabrio” zou ik nog OK zeggen maar direct er zomaar een belachelijk hoge prijs opplakken 🙄 Geeft mensen die het kunnen betalen ineens de mogelijkheid om naar andere exclusievere merken te gaan kijken.

en ik ging just afkomen mé de link v facebook maar der was al ne nieuwsmelder 😀 :
                    http://www.facebook.com/photo.php?pid=5041254&fbid=440929567667&id=53855227667&ref=nf#!/album.php?aid=211403&id=53855227667

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.