4de p in mijn garage

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster 4de p in mijn garage

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
    • +1

        Tot nu toe komen ze niet meer los , de juiste afstelling van de stangetjes is O zo belangrijk.

         

          Verdoemen, vandaag weer los gesprongen. Ik begrijp er niets van. Het heeft 3 weken goed gegaan.
           

            Probeer eens de switch van het cabriodak deksel vroeger te activeren (spacer van 1mm plakken op het deksel waar de switch contact maakt met het deksel)
             

              Da ga ik direct doen. Had er ook al aan gedacht.

                Doe maar direct 2-3 mm, want met 1 mm heb je weinig effect.
                 

                  2 mm uitgevuld , weer los geschoten bij gesloten toestand als we rijden.

                    [quote=”Marc356 post=285701″]Heb nu de tangetjes iets langer afgesteld (2 mm ), en ze zijn deze week nog niet los gekomen. Tussen raam en kap heb ik amper een halve centimeter spel voor ik hem in het slot klik.
                     [/quote]
                    Komt altijd dezelfde kant los of alle twee?
                    De spatie tussen de rand van de voorruit en de softtop (vlak voor het aanspannen van de center lock) is aan beide kanten aan de A-stijl 0,5 cm?
                    Ik zou de stangetjes nog één toer meer uitdraaien en kijken waar dat ons brengt.
                     

                      Dit lijkt me een klusje waarbij veel geduld nodig;  petje af voor de aanhouder 

                        “aanhouder”

                        mmmh, nu wordt het interessant 

                          Is dikke kl…e , 10 x open en toe en klak eruit. Moet dringend ergens gaan kijken, ik vermoed dat de vorige eigenaar iets fout heeft hersteld. Mijn klep gaat toe ,een centimeter weer omhoog en dan weer naar beneden. Eigenlijk in 2 fase, is dat normaal.

                            Neen, niet normaal dat sluiten in 2 trappen.
                            Anders dan je zou vermoeden draait de motor niet in 2 richtingen. Hij draait tot het “eindpunt” dat wordt aangegeven door de micro-contacten. Bij start van een volgende cyclus (open of gesloten) draait de motor gewoon weer verder in dezelfde draairichting.

                              Deepee ,Bel mij eens , heb mijn nummer door gestuurd.gr. Marc

                                bout met spacer moet volgens WSM toch aan de onderkant zitten.
                                benieuwd of je de plaat van de satelietscharnier beter kan uitlijnen?
                                desnoods vulplaatjes steken achter de bovenkant.
                                succes met de werken iig!

                                 

                                  Heb vandaag alles gedemonteerd, morgen alles recht zetten . Ik ga zelf draadstangen draaien zodat ik het scharnierpunt perfect in lijn kan zetten. Deepee alvast bedankt ben al heel wat wijzer.

                                15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.