4de Porsche-bijeenkomst met Lenterit in Alken op zondag 21 april 2019

Home Forum Porsche Uitstappen 4de Porsche-bijeenkomst met Lenterit in Alken op zondag 21 april 2019

• Maker
    Discussie
  • Beste PFB-leden ,

In navolging onze lentebijeenkomsten in 2016, 2017en 2018 zijn jullie allen wederom uitgenodigd op een volgende seizoensstart in Limburg te Alken,
    al dan niet gecombineerd met een rondrit met roadbook doorheen de streek en/of een uitgebreide barbecue.

– WANNEER : zondag 21 april 2019 vanaf 12u00. (jawel … op Pasen 😀 )

– WAAR : hoeve De Schuur , Vliegstraat 89 te 3570 Alken.

– CONCEPT :
    – Porsche meet&greet-meeting. (zowel voor als na de Lenterit)
    – Mogelijkheid tot deelname aan Lenterit. (vertrek- en eindpunt op de locatie van De Schuur te Alken)
    – Mogelijkheid tot deelname aan all-in-BBQ na de Lenterit.
    – Springkasteel aanwezig voor de kinderen.

– TOEGANG voor de meet&greet is GRATIS.

-PRAKTISCH :

START van de Lenterit is voorzien omstreeks 14u30.
    Rondrit met roadbook doorheen de streek van ongeveer 150km met een tussenstop.
    EINDE van de rondrit omstreeks 17u30.
    All-in BBQ vanaf 18u tot 21u.

DEELNAME aan de Lenterit : 30 Euro per deelnemend voertuig aan de rondrit met roadbook.
    Deelnemende bijrijders of extra passagiers voor de rit aan 10 Euro per persoon.
    (hiervoor voorzien wij in : 1x roadbook + 1x goodybag per voertuig, verwelkomingsdranken tussen 12u30 en 14u30 + 1x drankje op tussenstop inbegrepen)

DEELNAME aan de all-in-barbecue : 50 Euro per persoon. (kinderen tot 12j aan 25 Euro pp)
    All-in BBQ als volgt :
    – Welkomsaperetief bubbels en assortiment seizoenshapjes.
    – Barbecue van vlees & vis op Franse houtgrill.
    – Barbecue buffet van 7 soorten vlees/vis.
    – Uitgebreide salade bar.
    – Huisgemaakte dessertenbuffet.
    – Dranken [u]tijdens BBQ[/u] zijn inbegrepen ! (aperetief, witte en rode wijnen, Cristal Alken van het vat, waters, frisdranken, koffie en thee)
    – Volledige menu te verkrijgen via mail.

DEELNAME aan de Lenterit en/of all-in-barbecue enkel via voorafinschrijving door het storten van het totaalbedrag
    (vb. 2 personen, deelname rit + bbq = 30 + 10 + 50 + 50 = 140€)
    op rek. nr. BE04 7350 4516 7531 BIC-code : KREDBEBB naam : Geert Trippas
    met vermelding van nickname/namen , keuze Lenterit en/of BBQ, het aantal personen.

Afsluiting van de inschrijvingen op zondag 14 april 2019.

Vragen of meer info : PM of via geertrip@gmail.com

Samen even bijpraten , onze passie delen en eenvoudig genieten met vrienden rondom ons is het motto.

Graag een seintje vooraf via dit topic bij jullie aanwezigheid.

Hopend jullie allen te mogen ontvangen in Alken,

Geert, Hilde & Xander.

Ziehier een teaser van editie 2017 op Youtube : Porsche Lenterit Alken 26 maart 2017

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
    • Ik kom effe kijken , moet namiddag de paashaas uitlaten.

Update :

Inschrijvingen BBQ werden reeds afgesloten en alle stoelen zijn bezet , full house :happydance:

Voor de deelnemers aan de lenterit die nog niet betaald hebben , gelieve het inschrijvingsbedrag asap over te schrijven.

Nu nog enkele dagen zonnig weer en dan staat onze streek er op zijn Paas-best bij op zondag :coolness:

Flat out track :engeltje: met ‘Rollie-coaster’ neiging (Scotland 2017-trip)

Oeps, op (na) de valreep nog in- en overgeschreven, rit & BBQ 2 personen.
          CU allen zondag.

Wij komen ook af voor die miet met griet en de rit!
            40 euro zonet overgeschreven.

Nog 1 week te gaan :happydance:

Meer dan waarschijnlijk in betere weersomstandigheden dan dit weekend in Francorchamps

:up:

XXX

We zijn ingeschreven, zullen voor de miet en griet en de rit aanwezig zijn.
                  The money is on the way :engeltje:

Vandaag nog de Lenterit, editie 2019, gecontroleerd :driver:
                    Prachtig weer gehad vandaag, dakje open :coolness:
                    De natuur wordt langzaam wakker…

Nog 2 weken en het is zover …
                    Hopelijk zijn de weergoden ons ook deze 4de editie weeral gunstig gestemd :happydance:

Hier enkele teasers van tijdens de rit vandaag :salut:

[quote=”carbonman” post=275144]Met heel veel spijt gaat het niet lukken deze keer. Ik vrees dat de paashaas mijn sleutels gijzelt die dag :-([/quote]

U hebt geroepen?

kan spijtig genoeg niet , zijn dan 3 dagen in Durbuy

‘All other unchanged’ gaan we er zien bij te zijn Geert. Is altijd op en top geregeld :respect2: :popcorn: .

@ Carbonman : Jammer dat je aan deze thuismatch dit jaar niet kan deelnemen :bounce:

Enkel deelname aan de BBQ is misschien ook een optie ? :drink:

Op Pasen kunnen er inderdaad andere prioriteiten zijn …
                            Anderzijds volgt er ook nog eens paasmaandag en hebben de meeste dan ook vrijaf :happydance:

Met heel veel spijt gaat het niet lukken deze keer. Ik vrees dat de paashaas mijn sleutels gijzelt die dag 🙁

ik zal er zijn !

Ik hoop er ook bij te zijn maar kan ook nog niets plannen omdat ik een schouderoperatie moet ondergaan met een revalidatie van een 3 tal maanden . Maar indien mogelijk kom ik zeker af , heb het alvast in de agenda genoteerd !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.