- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
26 augustus 2016 om 18:32
Hallo iedereen,
Het is al weer twee jaar geleden dat jullie mij voor het laatst hielpen met het oplossen van een startprobleem met mijn 4S met chronisch gebrek aan beweging.
https://porscheforum.be/forum/13-993/123262-4s-startprobleem
Vorig jaar heeft hij zijn jaarlijkse uitstap overgeslagen en dat wilde ik nu goedmaken. Spijtig was hij niet van plan om mee te spelen na weer twee jaar verwaarlozing. Hij hangt steeds aan de druppel lader dus stroom was aanwezig en alle lichtjes gingen mooie aan. Bij het omdraaien van de contactsleutel hoorde ik de startmotor wel proberen maar pinkte de lichtjes op het dashboard en was er veel geklik. Na een paar keer proberen sprong hij dan toch aan en liet ik hem buiten even warmdraaien vooraleer hem weer stil te leggen. Nadien weigerde hij echter alle dienst en hoor je alleen hectisch geklik als je hem probeert de starten waarbij alle lichtjes aan en uit floepen.
Iemand enig idee welk onderdeel er na twee jaar stilstaan besloten heeft de brui aan te geven?
Alvast dikke merci.
MVG
Philippe
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.