5 Juli Zolder met Skylimit

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender 5 Juli Zolder met Skylimit

• Maker
    Discussie

• vankerchove
    Deelnemer

Heb me ingeschreven samen met PDS in de namidddag van 13u tot 16u

Nog mensen van het forum die gaan ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • zondag 22/11 ga ik nog eens naar zolder.zal wel de laatste keer zijn dat ik met de p uitkom dit jaar.

zondag 22/11 ga ik nog eens naar zolder.zal wel de laatste keer zijn dat ik met de p uitkom dit jaar.

Alle beetjes helpen.
            Echter voor zolder moeten ze naar de andere kant wijzen.
            Bij het uitkomen Bianchi staat de meter aan de buitenkant van het circuit, net waar je zelf ook aan de buitenkant rijd.
            Ben er op zolder al dikwijls in de problemen geraakt door geluid :bounce:
            De andere meter (tussen brug en rea) staat wel aan de binnenkant van het circuit maar daar rijd je aan de andere kant van de baan. Daar heb ik nog nooit problemen gehad.

PDS

Ken ook iemand die het zo doet en volgens hem helpt het :think:

staan de DB-meters altijd aan de binnenkant van de track ?? en zouden deze ellebogen helpen om het geluid letterlijk af te buigen ??
                EoN4uiE.jpg

Hier bij ons heeft het geonweerd, gestormd, geregend, maar niet gehageld. Had dus even goed af kunnen komen. Toemme toch …
                  Wij zijn ‘s avonds in de Puur in Geel ijsjes gaan eten …

Hier bij ons heeft het geonweerd, gestormd, geregend, maar niet gehageld. Had dus even goed af kunnen komen. Toemme toch …
                    Wij zijn ‘s avonds in de Puur in Geel ijsjes gaan eten …

PDS

[quote=”PiWi” post=209173]Jawel mooie rondjes gereden. En deskundig advies weet ik altijd te appreciëren, merci PDS tot de volgende.[/quote]

Met heel veel plezier gedaan ! :drink:

Het is inderdaad een prachtige auto, uw 4S :applaus:

PDS

[quote=”PiWi” post=209173]Jawel mooie rondjes gereden. En deskundig advies weet ik altijd te appreciëren, merci PDS tot de volgende.[/quote]

Met heel veel plezier gedaan ! :drink:

Het is inderdaad een prachtige auto, uw 4S :applaus:

inderdaad prachtige dag gehad, lekkere ijsjes gegeten :lekker:

ook leuk kennis te maken met PIWI, btw knappe 4S heb je

idd PDS, we waren natter als we het dak toe deden, ach ja zolang je blijft rijden ondervindt je weinig van de regen 😆

inderdaad prachtige dag gehad, lekkere ijsjes gegeten :lekker:

ook leuk kennis te maken met PIWI, btw knappe 4S heb je

idd PDS, we waren natter als we het dak toe deden, ach ja zolang je blijft rijden ondervindt je weinig van de regen 😆

Jawel mooie rondjes gereden. En deskundig advies weet ik altijd te appreciëren, merci PDS tot de volgende.

Jawel mooie rondjes gereden. En deskundig advies weet ik altijd te appreciëren, merci PDS tot de volgende.

PDS

Prachtig weer gehad ! Dikke fun :driver:

Enkel zware regenbui onderweg naar huis …

Zelfs dan doet een echte cabrio rijder zijn dak niet toe ! Hè Vankerckhove :first:
                                  image-2.jpg

PDS

Prachtig weer gehad ! Dikke fun :driver:

Enkel zware regenbui onderweg naar huis …

Zelfs dan doet een echte cabrio rijder zijn dak niet toe ! Hè Vankerckhove :first:
                                    image-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.