5 Juli Zolder met Skylimit

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender 5 Juli Zolder met Skylimit

• Maker
    Discussie

• vankerchove
    Deelnemer

Heb me ingeschreven samen met PDS in de namidddag van 13u tot 16u

Nog mensen van het forum die gaan ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • Morgen voorspelt de meteo onweersbuien en hagel, dus wij gaan verstek geven ! De P’kes blijven bij ons op stal !

Om 12 uur kan je mij en en PDS vinden in de autobar in Zolder voor een hapje, eerst goed eten en dan gaan gaan we ons amuseren 😆 😆

PDS

Nee nee ik was toeschouwer. Ik stond naast de auto aan de Rea te babbelen met iemand toen hij de muur in ging 😯 ❓

Was ook aanwezig, man heeft hartinfarct gekregen bij inslag tegen de muur. Heb geen weet van eindbalans.

@PDS
              , was jij driver of toeschouwer want heb Uw GT3 niet gespot?

Jep, heb er van gehoord. Was naar het schijnt een Westfield, Marshalls stonden er met doeken voor. Hoop dat de piloot ok is …

Zondag 30 graden, veel te heet om te rijden. Ik kom kijken met de daily … hopelijk doen ze dan weer geen accidenten bij skylimit … Dus PDS kalm aan op circuit he, doe nog ma wa zotte kuren op de parking …

Hopelijk valt het toch nog allemaal mee.
                  Ik dacht ook nog te komen maar vond het te warm 😳

:happydance: :happydance: :happydance: Terug emoticons :happydance: :happydance: :happydance:
                  :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

PDS

Vandaag ook nog in Zolder geweest !
                    Zéér zwaar accident gezien aan de rea … PFFF
                    Man zat tijdje gekneld in de auto, waren 3 ambulances en een mug ter plaatse gekomen.

Zag er echt niet goed uit 🙁

Ik kan sowieso niet.
                      1 ste zondag van Juli is alle jaren mijn drukste dag van het jaar denk ik.
                      De vriendin is van Veerle en wil dus elk jaar naar de Vejelse metten.
                      Ik ben motor liefhebber in al wat ronkt.
                      Dus staat de F1 waterski in Geel ook nog even op de agenda.
                      Ook zal ik nog snel de specials van de tractorpulling in Veerle Heide gaan bekijken.
                      Het “ergste” van al is dat we ook nog uitgenodigd zijn op een babyborrel van een vriend.
                      Druk druk druk, waar blijven die emoticons 🙂

Wij komen sowieso kijken. Misschien wel meer, weet het niet goed, heb wat teveel andere zever aan mijne kop dees week pffff …

Wij komen wel eens een kijkje nemen kort na de middag .

PDS

[quote=”pvdw” post=208760]
                            Hou ons op de hoogte wanneer de DB-limiet is hoger is dan het klassieke fiets en snorfietsniveau hé PDS :-))[/quote]

Nooit ! Zelden net voor een race in een A-weekend, maar dan is het maar 1uur ….

Geluid is geen probleem, gewoon traag schakelen of wat gas lossen aan de metingen. 😀

goesting maar tgv tijdsgebrek geraakt de M3 niet klaar en de GT4S is binnen voor een grooooote onderhoudsbeurt …. fijne dag mannen daar!

Kijken ? No thx …. enkel het zicht van achter het stuur interesseert me 😉

Hou ons op de hoogte wanneer de DB-limiet is hoger is dan het klassieke fiets en snorfietsniveau hé PDS :-))

XXX

Verdorie, da’s het 2de event op één dag waar ik moet passen 😮

PDS

Jaja je kan uiteraard gewoon eens komen kijken 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.