5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

Home Forum Porsche Uitstappen 5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

• Maker
    Discussie
  • Zoals we reeds aankondigden steken we onze nek uit om eens een rondrit te organiseren voor middenmotoren : boxsters en caymannen.
    We hebben al enig initiatief kunnen nemen.
    De datum van de rondrit is zondag 5 juni 2016.
    We maken een rondrit van ongeveer 75 km , met enkele interessante toeristische stopplaatsen onderweg.
    Er zal voldoende tijd vrijgemaakt worden voor kennismaking en het bewonderen van mekaars voertuigen.
    Vertrek en aankomst liggen in de buurt van Bilzen (Z-Limburg)
    We voorzien een volledige dag van 9u30 tot 17u , met eventueel een etentje voor geïnteresseerden achteraf.
    We zorgen voor een lowbudget. ( ong 20€ pp onderweg : inkom , gids en broodjesmaaltijd ’s middags inbegrepen)
    Omdat we “in convooi” willen rijden houden we het aantal deelnemers op ong 20 voertuigen.
    De zeer toeristische stopplaatsen onderweg en de aankomst met gereserveerde parking zijn reeds afgesproken
    Indien je mee wil rijden , stip dan de datum aan in je agenda
    Met vriendelijke uitstapgroeten
    Danny2

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 78)
    • Hier ook zeker en vast interesse!

Dat denk ik ook niet 😀 :salut: :up:

Aan interesse zal er geen te kort zijn denk ik! 😉

Hallo Yenthe ;
            Je vraagt je af of er nog een editie 2017 komt…
            Als er voldoende interesse is zal dat zeker gebeuren Yenthe.
            We polsen wel op tijd en stond bij de middenmotoren of ze een nieuwe uitgave wel zien zitten.
            En als dat het geval is…. dan volgt er nog wel wat.
            Dank voor je interesse , en fijne Kerstdagen gewenst… met heel veel porscheplezier in mooie ritjes.
            Groetjes

Zijn ze al terug dan? :mrgreen:

Komt er een 2de editie in 2017?

Hier zie, scrollen tot de post van Deepee :up:

Waar en wanneer is er in Paal iets te doen ??????

Wie van deez bende :coolness: is er zondag bij in Paal?

mooie foto’s van mooie wagens :up:

foto …713 kan je nog in een andere topic posten :engeltje: :engeltje: :engeltje:

war idd een top organisatie en een toffe bende, dikke pluim voor den Danny !!!

Attachments:
                            • DSC_7732.JPG
                            • DSC_7739.JPG
                            • DSC_7784.JPG
                            • 20160605_143713.jpg
                            • DSC_7735.JPG
                            • DSC_7752.JPG
                            • DSC_7760.JPG
                            • DSC_7792.JPG

Ik weet dat je graag wilde meerijden deepee, je was trouwens ingeschreven, maar soms moet er ook nog gewerkt worden hé (!!??!!)
                              Ik weet ook zeker dat je ervan zou genoten hebben, gezien je interesse en meer dan gewone kennis van de middenmotoren.
                              Wie weet. .. komt er ook wel een vervolg op.
                              Groetjes,
                              Danny

Zeker en vast! Mocht er een tweede editie komen, ben ik zeker aanwezig :up:

Zoals ze dat hier zo mooi kunnen zeggen “Meer moet dat niet zijn!” :drink: :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 78)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.