5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

Home Forum Porsche Uitstappen 5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

• Maker
    Discussie

• Goffin
    Deelnemer

Zoals we reeds aankondigden steken we onze nek uit om eens een rondrit te organiseren voor middenmotoren : boxsters en caymannen.
      We hebben al enig initiatief kunnen nemen.
      De datum van de rondrit is zondag 5 juni 2016.
      We maken een rondrit van ongeveer 75 km , met enkele interessante toeristische stopplaatsen onderweg.
      Er zal voldoende tijd vrijgemaakt worden voor kennismaking en het bewonderen van mekaars voertuigen.
      Vertrek en aankomst liggen in de buurt van Bilzen (Z-Limburg)
      We voorzien een volledige dag van 9u30 tot 17u , met eventueel een etentje voor geïnteresseerden achteraf.
      We zorgen voor een lowbudget. ( ong 20€ pp onderweg : inkom , gids en broodjesmaaltijd ’s middags inbegrepen)
      Omdat we “in convooi” willen rijden houden we het aantal deelnemers op ong 20 voertuigen.
      De zeer toeristische stopplaatsen onderweg en de aankomst met gereserveerde parking zijn reeds afgesproken
      Indien je mee wil rijden , stip dan de datum aan in je agenda
      Met vriendelijke uitstapgroeten
      Danny2

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 78)
      • :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :drink:

alle deelnemers hebben vandaag mail ontvangen mbt de culinaire opties die dag 😉

De organisator is al 3 weken niet meer online geweest…..ik hoop dat hij niets heeft voorgehad!?

Die van de transaxles moesten 7 jaar geleden zelf een club op richten want ze mochten niet mee rijden met de ‘echte’ porsches :engeltje: :think: :wtf:

Waarschijnlijk omdat ze de 911- jes naar huis reden :mrgreen:

Maar transaxles zijn dan ook geen kappersautos :mrgreen: :what: :drink: :popcorn:

[quote=”Mart” post=234651]Hmmmm, een P rit zonder Elfjes :engeltje: … is als unnuh … patat zonder mayo? :popcorn:

Ik hoop wel dat het goed komt hoor en leuk gaat worden voor de organisatie en de deelnemers! :driver:[/quote]

Daar ben ik het nu niet meteen mee eens. De 911 wordt altijd als dé P beschouwd (wat ook niet meteen onwaar is uiteraard) en overschaduwt soms andere pareltjes die aandacht verdienen op ritten en meetings. Ik vind zoiets als dit wel een leuk initiatief 🙂 Voor de transaxles worden zo ook wel eens ritjes georganiseerd neem ik aan.

Hmmmm, een P rit zonder Elfjes :engeltje: … is als unnuh … patat zonder mayo? :popcorn:

Ik hoop wel dat het goed komt hoor en leuk gaat worden voor de organisatie en de deelnemers! :driver:

Op minder dan 4 weken voor de feiten is dit onderwerp heel stilletjes!

Zelf kan ik er zeker niet bij zijn, wegens deelname aan de Brabantse Wal Marathon (Hoogerheide/Bergen Op Zoom NL).

hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk nog?

Ik zo niet, V des te beter 😉

Dat vind ik ook Danny. Schrijf V. nou maar in Mushroom, niet zeveren, want volgens mij ben jij hartstikke goed in Bolleke Pijlke … :popcorn: :drink: :mrgreen:

Beste Mushroom,
                            Het is inderdaad mogelijk om deel te nemennaan de rondrit van 5juni, voor boxsters en caymannen, zonder lid te zijn van het porscheforum.
                            Enkele voorwaarde is deel te nemen met een boxster of een cayman.
                            (ik antwoordde reeds op deze vraag aan egide, een paar items hoger)
                            Het is wel echt nodig om in te schrijven voor de rit, omdat we het aantal deelnemers beperkt willen houden, omdat we in convooi willen rijden.
                            Wil aub uw mailadres doorsturen naar mijn mailadres, danny.goffin@gmail.com , dan bezorg ik je meer info en een inschrijvingsformulier. ( ik kan dit niet via het forum doorsturennomwille van bijgevoegde foto’s)
                            Met vriendelijke groeten.
                            Danny Goffin

[quote=”cayman s” post=231719]Beste

Is het mogelijk om als niet lid van porsche forum ook deel te nemen aan de rit.
                              We zijn van o-vl en komen mischien met 3 Boxsters.
                              Laat iets weten aub.

Mvg
                              Baumans Egide[/quote]

Psssst…
                              Egide?
                              Je *bent* lid van ‘t Porscheforum :first:

We zijn goed op koers voor de voorbereiding van onze rondrit voor middenmotoren.
                                Het wordt een interessante dag die de combinatie maakt van fijn toeren en genieten van een mooie Haspengouwse streek en toeristische stopplaatsen.

Dag Egide ;
                                  Het is niet nodig om lid te zijn van het porscheforum om deel te nemen aan de rondrit van 5 juni ek voor middenmotoren (boxsters en caymannen)
                                  We willen gewoon ook eens een rondrit organiseren voor middenmotoren.
                                  Voorwaarde is dus deel te nemen met een boxster of een cayman.
                                  We mikken op ongeveer 20 deelnemers omdat we in convooi willen rijden.
                                  We zijn nu aan 19 aangegeven kandidaten. Aarzel dus niet te lang…
                                  Het lukt mij niet om bijkomende info van de rondrit door te sturen via het forum omwille van de bijgevoegde foto’s.
                                  Indien je je mailadres doorstuurt naar mijn mailadres , dan stuur ik je bijkomende info en een inschrijvingsformulier.
                                  Mijn mailadres is : danny.goffin@gmail.com
                                  Met vriendelijke “uitstap”-groeten.
                                  Danny

Beste

Is het mogelijk om als niet lid van porsche forum ook deel te nemen aan de rit.
                                    We zijn van o-vl en komen mischien met 3 Boxsters.
                                    Laat iets weten aub.

Mvg
                                    Baumans Egide

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 78)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.