5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

Home Forum Porsche Uitstappen 5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

• Maker
    Discussie
  • Zoals we reeds aankondigden steken we onze nek uit om eens een rondrit te organiseren voor middenmotoren : boxsters en caymannen.
    We hebben al enig initiatief kunnen nemen.
    De datum van de rondrit is zondag 5 juni 2016.
    We maken een rondrit van ongeveer 75 km , met enkele interessante toeristische stopplaatsen onderweg.
    Er zal voldoende tijd vrijgemaakt worden voor kennismaking en het bewonderen van mekaars voertuigen.
    Vertrek en aankomst liggen in de buurt van Bilzen (Z-Limburg)
    We voorzien een volledige dag van 9u30 tot 17u , met eventueel een etentje voor geïnteresseerden achteraf.
    We zorgen voor een lowbudget. ( ong 20€ pp onderweg : inkom , gids en broodjesmaaltijd ’s middags inbegrepen)
    Omdat we “in convooi” willen rijden houden we het aantal deelnemers op ong 20 voertuigen.
    De zeer toeristische stopplaatsen onderweg en de aankomst met gereserveerde parking zijn reeds afgesproken
    Indien je mee wil rijden , stip dan de datum aan in je agenda
    Met vriendelijke uitstapgroeten
    Danny2

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 78)
    • Danny,

Ik had er graag willen bij zijn, doch we zijn dan net terug of nog onderweg van de Toscane trip.
      Volgende keer hopelijk wel van de partij.

oke black pearl…
        Dank voor je snelle reactie.
        danny2

Dat begrijp ik, maar ik kan helaas nog niet bevestigen. 🙁
          We zien wel. En anders is het voor een volgende keer 🙂

Sorry black pearl…
            Als je erbij wil zijn moet je echt inschrijven .
            Omdat we in convooi rijden moeten we de plaatsen echt beperkt houden.
            We mikken op 20 deelnemers.
            Op dit ogenblik zijn er 18 deelnemers definitief ingeschreven.
            Niet aarzelen dus als je erbij wil zijn.
            Groetjes …
            danny2

Deze hou ik in gedachten! Als ik vrij ben, ben ik er bij.

Op dit ogenblik zijn reeds 11van de 20 plaatsen ingenomen…
                Boxsters en caymannen… als je nog mee wil is het tijd om in te schrijven…
                Groetjes,
                Danny

Op dit ogenblik zijn reeds 11 van de 20 plaatsen ingenomen.
                  Boxsters en caymannen… als je mee wil is het tijd om in te schrijven…
                  Groetjes,
                  Danny

Hahaha, geneer je maar niet hoor Danny :happy: , nergens voor nodig, prima initiatief. :up:

Wim

Niet te zwaar aan tillen Danny. 😆

Werd met bedoeld dat er meer middenmotors zijn van Porsche. 😉

De datum staat in mijn agende en ik probeer ook aanwezig te zijn Danny2

Hoi Mart , Youyou , Wim en Kleinekastenteufel…

Ik voel me nu al schuldig !!!!!!!!
                          De elfjes mogen zich echt niet gediscrimineerd voelen terwijl ze altijd zoveel aandacht krijgen.
                          Ik vind ze zelf ook geweldig , en ik bewonder ze enorm … waar ik ze ook zie !
                          Voor mij gaan ze NOOIT ongemerkt voorbij…
                          I am very fond of them !!!
                          Maar ik zie ook regelmatig een evenementje met bijvoorbeeld luchtgekoelde types , of 924-928-944-914-types…
                          Ik dacht dat het ook leuk zou zi!jn om eens iets te organiseren voor middenmotoren…
                          (Is dat al ooit gebeurd trouwens?)
                          Het is ook maar een klein mini-evenementje jongens .
                          Ik dacht laat ik die ook maar eens in het vitrinekastje zetten…
                          Sorry … echt zonder bijbedoelingen.
                          Misschien moet ik ook nog maar eens een breder evenementje opzetten.
                          Elfjes… ik zie jullie echt graag.
                          Danny

Ik zal ook mijn best doen om af te komen maar beloof niets. Je weet nooit wat er tussen kan komen. Vind het wel mooi initiatief al moet ik eerlijk zeggen dat ik de elfjes hard ga missen. Hopelijk zijn ze toch ook welkom.

Smells like … discriminatie!! :mrgreen:

Ziet er goed uit Danny2, leuke rit, succes met de organisatie en opkomst!.

Wim

voor middenmotoren : boxsters en caymannen

Willen ze die er wel bij hebben. 😉

Jullie vergeten de … 914’tjes, de moeder van alle mittelmotoren.

914_036_002-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 78)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.