- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 juni 2016 om 11:28
na mijn projectje met de extra speakers achterin de boxster had ik al een volgend in voorbereiding. ik had op het WWW al een salvage klok gescoord van een 996.
anders dan gewoonlijk heb ik gekozen om de onderbouw van mijn 986-tacho te combineren met de bovenbouw van de 5 kloks bovenbouw van een 996.
voordeel hiervan is dat je KM stand behouden blijft. door de afdekplaat van de 986 aan te passen kan je deze ook behouden en zo blijft de typische brug tussen de klokken en de koepel.
straks nog een 3.4L achterin bouwen en dan heb ik alle voordelen van de 996, maar niet de nadelen 😀PS de naald van de toerenteller hangt hier nog op half7, maar dat is intussen ook in orde
6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.