- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 juli 2013 om 13:44
3 dagen 50 jaar Zolder meegemaakt, op en naast het Circuit.
Dit in combinatie met 50 jaar Porsche maakte dat er veel moois te zien was.Veel moois onder de stralende zon en, veel Porsches. De bezoekers opkomst was zeer pover ondanks de grote internationale publiciteit die werd gemaakt. Vermoedelijk zit de verlofperiode daar voor iets tussen.
Naast het GT geweld waren er veel oude Porsches die meededen aan de Oldtimer race. Deze Porsche oudjes domineerden de wedstrijd.
De Beerens Classic rally had zijn aankomst in de namiddag en veel bekijks met zijn oudjes waarvan ook weer vele Porsches.
Spectaculair was de aanwezigheid van de F3 die voor geknetter zorgden.
Het verbaasd me dat ik er nog niet meer over heb gelezen op dit forum van de Die Hards :sarcastisch
De gesprekken gingen ook over de gewijzigde Oldtimer wetgeving dewelke nu definitief in voege is.
Sommigen uit de autowereld spraken ook hun vermoeden uit dat dit wel eens de voorbode zou kunnen zijn van een groter plan van vadertje staat.De nieuwe wet moedigd de aankoop van Oldtimers extra aan en vergroot het aantal eigenaars van Oldtimers in België en dat zijn er ondertussen al een hele hoop. Volgende stap zou dus weleens het optrekken van de taks kunnen zijn die veel geld kan opbrengen voor vadertje staat.
Persoonlijk vind ik het ook een eigenaardige beslissing deze Oltimer wijziging, die in mijn ogen nog steeds geen meerwaarde/voordeel geeft aan de dagdagelijkse inschrijving (buiten dan de TK), vandaar dat ik de gedachten gang wel kan volgen dat er vroeg of laat nog een verassing uit de doos gaat springen. Wordt zeker vervolgd.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.