50 of the Most Stylish Cars of All Time

Home Forum Zeverhoekje 50 of the Most Stylish Cars of All Time

• Maker
    Discussie
  • deze staat op nummer 50; klik op de afbeelding voor het vervolg van het lijstje

[url=http://www.esquire.com/lifestyle/cars/g2167/top-50-most-stylish-cars/?slide=1]

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Heb het snel even bekeken en ik kan enkel foto’s of complete albums verwijderen, je moet de bereikbaarheid zelf instellen blijkbaar wanneer je het album aanmaakt…… ik zoek nog even verder, maar tot 1 augustus erg weinig tijd helaas…

nog even McKlusky het album 50 of the Most Stylish Cars of All Time laten aanpassen naar public acces zodat ook jullie foto’s kunnen toevoegen.

[quote=”Drip” post=209886]Niet mee inzitten, op 30 staat ‘my precious’ :coolness:
          Maar op 8… en dan een E-type op één ???? Get a Life ! Er zit veel mooier tussen (sorry deepee)[/quote]

no offence 😉 . indien ze dezelfde auto’s in een andere rangschikking hadden gezet, dan had ik het lijstje hier nog gepost hoor !
          schoonheid is idd zeer subjectief en ik mis zelf ook nog een paar beauties zoals de corvette C1, maserati bora, alfa romeo montreal, audi quatro sport, Bentley R-Type Continental, …

************************************************************************************************************************************************
          [i]onder het motto “wat je zelf doet, doe je beter” we moeten mss eens de nieuwigheden van het forum gebruiken en in DIT fotoalbum onze foto’s opladen van onze favorieten en dan over enkele weken de rangschikking bepalen op basis van het aantal likes van elke foto.
          (wel zo eerlijk zijn om je eigen foto”s niet te ‘liken’ als dat al zou kunnen EN gelieve geen dubbele te posten)[/i][size=1]
          [/size]************************************************************************************************************************************************

Most Stylish Cars of All Time: uiteraard is dit subjectief .
            Wat voor de ene een stijlicoon is kan iemand anders een gedrocht vinden.
            Maar wat dat misbaksel van een Delorean op plaats 23 staat te doen is mij een raadsel.
            En als het dan toch om puur stijliconen gaat, waar zijn dan kleppers zoals de Dino, Fulvia, 365 GTB ….
            En waarom de Mini wel en de 2 Cv en R4 niet ?
            Just my two cents :think:

Attachments:
            • daytona-2.jpg

De E-type cabrio staat zeker in mijn top drie als het gaat om klasse en uitstraling, Ik moest er dan ook eentje hebben en moest er niet zoveel laswerk aan geweest zijn had ik hem nog

Over smaken valt niet te twisten en dat is voor iedereen weer anders maar als ik een top drie moest maken staan daar in willekeurige volgorde zeker de oude SL gulwing in, de E-type cabrio en de 911

Grtz Geert

Wim

Ik kan er met leven, want kijk maar eens in de historie van Jaguar, dan zul je zien waarom deze op een staat. :happydance:

Dat er mooiere zijn/tussen staan weet ik ook, maar even jaartal gelijke nemen en dan vergelijken. 😉

Aan de nummer 1 kan je zin dat een Brit het lijstje heeft opgesteld ja.

XXX

Niet mee inzitten, op 30 staat ‘my precious’ :coolness:
                    Maar op 8…
                    En dan een E-type op één ???? Get a Life ! Er zit veel mooier tussen (sorry deepee)

Das waarschijnlijk een vergissing, wat ze zochten een foto van de 968

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.