6-7 Juli 2013: Classic Boulevard Brasschaat

Home Forum Porsche Uitstappen 6-7 Juli 2013: Classic Boulevard Brasschaat

• Maker
    Discussie
  • De vijfde editie inmiddels zal naar goede gewoonte doorgaan in het park van Brasschaat. Elke oldtimer is welkom, ongeacht het merk, type en ouderdom.

Ook wordt er iedere keer een rondrit samengesteld.

Je kan je vooraf gratis inschrijven voor de meeting anders is het 2€ voor de parking. De rondrit kost 15€ per voertuig, of 20€ voor de twee dagen (ik ga er van uit dat er eigenlijk twee rondritten zijn).

Meer info en registratie

Event homepage

Een beetje kort dag, ik weet het, maar ik heb de info mail nu pas gelezen, naar’t schijnt wordt het mooi weer, dus dat wordt genieten :up:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Eigenlijk niet, ik heb dat aan anderen overgelaten. Ik heb vooral van de aangename sfeer en een paar vedett’jes genoten

heb je enkele sfeerbeelden, fotoootjes dus ?

Zoals ik daarnet al in een andere draad heb laten weten, Zondag was het een pak drukker, de parking stond bijna vol. Heb Marc Jacobs (dealer uit wommelgem) tegen het lijf gelopen en volgens mij nog een klik van poca

Een mooie 73’er 911s gerestaureerd door timo en wim (een groene)
          De oranje speedster die ik een paar jaar terug op de Porsche Days in Francorchamps al had gezien was er ook
          Veel Amerikaans gerief
          Een TVR Cerbera
          Een Ford takelwagen van 1929 😀

Ik vermoed dat “De Jan” van de marc Jacobs zijn klik Jan Van Beurden was, maja, ik ken die mensen niet persoonlijk en om me dan even vlotjes uit te nodigen en daar te blijven plakken, dat is ook niet echt mijne stijl 🙂

Voor volgend jaar zal ik proberen om het iets rapper te laten weten dan kunnen we op zondag met het forum de rondrit meedoen. Ik heb van verschillende deelnemers gehoord dat die dik in orde was (toer van +/- 100km)

ja ben rond 14h es gaan zien, twas genen vetten, dan maar terraske gedaan 😉

Was vandaag vanaf 10u, zijn net terug.

Aangenaam kennisgemaakt met SL33py en de kids.
              Prachtig weer en locatie maar had toch meer wagens verwacht.

Ik vind dus nergens welk uur dat begint he?

waterkansje dat ik eens afkom nog zaterdag… als de MAF sensor morgenvroeg in orde geraakt…

wij gaan zaterdag eens een kijkje nemen :up:

Ik ben in ieder geval zondag van de partij, zal met het oranje lint rond de nek rondlopen en met een bengel van 3j in de hand 🙂

Misschien kom’t vrouwke ook mee, dat weet ik nog niet.

Heb al elk jaar deelgenomen, altijd leuk en toffe mensen.
                        Spijtig dat het weer niet altijd meezit, dit jaar beloofd men beter weer, we zullen zien …

zou kunnen dat ik zaterdag eens voorbij kom (woon in merksem dus kan zelfs met de fiets komen)

Er zijn veel P Forummers die aan de zomersproetjes rit deelnemen dit weekend .Wij organiseren deze en kunnen er dus niet bij zijn in Brasschaat . Succes en veel plezier .

XXX

Ben gans het weekend weg, dit is nochtans niet ver … 😥

Niemand van zin om voorbij te komen?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.