6 augustus 2017 ; rondrit voor middenmotoren : boxsters en caymannen (editie 2)

Home Forum Porsche Uitstappen 6 augustus 2017 ; rondrit voor middenmotoren : boxsters en caymannen (editie 2)

• Maker
    Discussie

• Goffin
    Deelnemer

Rondrit voor boxsters en caymannen (editie 2)
      Na het grote succes van vorig jaar gaan we voor een nieuwe editie voor middenmotoren (boxsters en caymannen) .
      Deze gaat door op zondag 6 augustus 2017 in Belgisch Zuid-Limburg. (omgeving Bilzen-Maastricht)
      We herhalen het beproefde concept dat erg succesvol bleek te zijn:
      we maken nl een rondrit van ongeveer 80 km , met interessante toeristische stopplaatsen onderweg.
      Er zal ook voldoende tijd vrijgemaakt worden voor kennismaking en het bewonderen van mekaars voertuigen.
      We voorzien een volledige dag van 9u30 tot 17u
      Omdat we “in convooi” willen rijden houden we het aantal deelnemers op max 25 voertuigen.
      We zorgen voor een lowbudget. ( inkom , gids en broodjesmaaltijd ’s middags inbegrepen)
      Als je van verder komt … maak er dan een mooi toeristisch weekendje van , en overnacht in een gezellige B&B in Limburg.
      Leg de datum vast in je agenda…
      We maken er samen een heerlijke dag van.
      Verdere info volgt wel tijdig.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
      • Dag Zimmermann , Twin-cam ,Stryker000 , Harley G , youyou , Rollie , Patje , Luke , boxsterfreak , patje1970…

Op het Porscheforum toonde je enkele weken geleden interesse voor onze rondrit van zondag 6 augustus 2017.
        De inschrijvingen lopen momenteel , en er zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar.
        (er zijn 20 voertuigen ingeschreven… er worden 25 voertuigen toegelaten)
        Indien je nog interesse hebt om deel te nemen dan is het dringend nodig om contact te nemen.
        Indien je wil deelnemen , stuur dan je mailadres naar mijn mailadres : danny.goffin@gmail.com , dan stuur ik je het dagprogramma en een inschrijvingsformulier.
        Met vriendelijke groeten;

Danny Goffin

Tongeren , de oudste stad van België zit zeker in onze tussenstops …een vleugje geschiedenis tussen de ritten door is een welgekomen stopje tussen de toeristen van Ambiorix tot de basiliek … om dan weer onder te duiken in een “geloverd” Haspengouw.
          Geen snelheidsrace wordt het , maar zo veel mogelijk cabrio genieten…
          Doortrekken bewaren we liever voor een solorit , als het ons gepast uitkomt.

Deze rit wil ik ook wel meemaken
            ga mijn best doen om erbij te zijn met mijn boxster s eerste groepsrit , en ook leuk om mensen van hier te leren kennen

Als je de Boxster effe wil loslaten in de mooie natuur >>>

https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/127075-fabulous-crocodile-tour-porschisten

Meerdere Boxsters ingeschreven voor de rit.

Nog 3 plaatsen vrij.

Wim

Deze wil ik ook meemaken!

@danny: Lig er niet wakker van, het was meer voor de lol bedoeld. Waarom mogen de mensen met een 918 niet komen ? Milieuvriendelijke hybrides niet toegelaten ?

@danny
                    No problem, en geloof me die middenmotor komt er ooit terug. (Spyder was first love)
                    Have fun :driver:

Hey bccars ;
                      Ik zie nu dat het antwoord van mij hierboven bedoeld moet zijn voor jou bccars en niet voor carbonman.
                      Sorry carbonman.
                      Lees dus maar even het antwoord hierboven bccars.
                      En alleszins “no hard feelings” en heel veel rijplezier .
                      Groetjes ;
                      Danny

Hey carbonman;
                        Waarom mag het niet eens voor de middenmotoren????
                        De elfjes staan al zo dikwijls in het middenpunt van de belangstelling , en terecht.
                        Ik vind de elfjes trouwens prachtig en heb er altijd alle aandacht voor.
                        Er passeert gene zonder dat ik hem heb opgemerkt.
                        Laat de middenmotoren dus ook maar eens in de belangstelling staan.
                        Dat is echt tegen niemand bedoeld.
                        Trouwens … het is een bescheiden bijeenkomst die bedoeld is voor slechts een 20-tal wagens omdat we in convooi willen rijden , gecombineerd met wat toeristische stops.En dan kan je geen grote groepen ontvangen . Het is gewoon een kleine organisatie zoals er zo vele zijn…
                        No hard feelings carbonman en veel plezier de komende zomer met je -ongetwijfeld- prachtige bollide.
                        Groetjes ;
                        Danny

[quote=”carbonman” post=248629]spijtig genoeg is mijn motor verschoven waardoor ik niet meer onder de middenmotoren val :roll:[/quote]

Ga gewoon met uw 911 he carbonman ! Wat voor zever is dat nu ook “enkel voor middenmotoren”.
                          Je moet dat eens inrichten “enkel voor 911” en het kot is te klein, want dan zijn het dikke nekken met een 911 zonder respect voor de boxster en de cayman 🙂

deleted

Hopelijk ben je er dit jaar wel bij hé rollie.
                              Vorig jaar was je in die periode op uitstap naar Italie met je cayman…
                              Je hoort nog van me.
                              Groeten ;
                              Danny

Ok carbonman…
                                Hopelijk verschoof het plezier dat je eraan beleeft ook mee.
                                Dat wensen wij je alleszins.
                                Groetjes ,
                                Danny

Hey Luke ;
                                  Fijn dat je meerijdt…
                                  We maken er weer een gezellig boeltje van hé.
                                  Je krijgt nog ruim tijdig verdere info.
                                  Ik kijk er naar uit.
                                  Groeten ;
                                  Danny

LOL 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.