6 augustus 2017 ; rondrit voor middenmotoren : boxsters en caymannen (editie 2)

Home Forum Porsche Uitstappen 6 augustus 2017 ; rondrit voor middenmotoren : boxsters en caymannen (editie 2)

• Maker
    Discussie
  • Rondrit voor boxsters en caymannen (editie 2)
    Na het grote succes van vorig jaar gaan we voor een nieuwe editie voor middenmotoren (boxsters en caymannen) .
    Deze gaat door op zondag 6 augustus 2017 in Belgisch Zuid-Limburg. (omgeving Bilzen-Maastricht)
    We herhalen het beproefde concept dat erg succesvol bleek te zijn:
    we maken nl een rondrit van ongeveer 80 km , met interessante toeristische stopplaatsen onderweg.
    Er zal ook voldoende tijd vrijgemaakt worden voor kennismaking en het bewonderen van mekaars voertuigen.
    We voorzien een volledige dag van 9u30 tot 17u
    Omdat we “in convooi” willen rijden houden we het aantal deelnemers op max 25 voertuigen.
    We zorgen voor een lowbudget. ( inkom , gids en broodjesmaaltijd ’s middags inbegrepen)
    Als je van verder komt … maak er dan een mooi toeristisch weekendje van , en overnacht in een gezellige B&B in Limburg.
    Leg de datum vast in je agenda…
    We maken er samen een heerlijke dag van.
    Verdere info volgt wel tijdig.

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • spijtig genoeg is mijn motor verschoven waardoor ik niet meer onder de middenmotoren val 🙄

Ik ben erbij, vorig jaar was super al was het maar n halve dag 😀

Dag Danny,
          Is genoteerd in mijn agenda! Kijk er naar uit. :driver:

Dag Danny ,
            Ik had reele interesse voor de rondrit …helaas valt die op zelfde datum als Historic races in zolder ..en gezien ik daar present moet zijn , verantwoordelijk standen en starts ..zal het ook dit jaar niets worden.
            Veel sjans met Jullie rondrit !
            marcel.

Kruis het ook aan in mijn agenda

mietoe, beloof nog niks maar doe extra mijn best

Staat genoteerd……zal er proberen bij te zijn dit jaar….

Staat vast in de agenda! Vorig jaar enorm genoten van de rit!

Staat al in de agenda!!

Ook wij zullen weer aanwezig zijn.
                        Afgelopen jaar een heel leuke dag geweest met veel leuke mensen.

En uiteraard super georganiseerd. :applaus: :applaus:

Noud en Henny

ok zimmermann;
                          We zullen je nog tijdig herinneren aan de rondrit.
                          De aankondiging is bedoeld als kennisgeving van de datum.
                          Dank en groetjes
                          Danny

zal aanwezig zijn :up: :driver: :drink:

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.