6 mei 2007 -Toeristische Rally in de Belgische Ardennen

Home Forum Porsche Uitstappen 6 mei 2007 -Toeristische Rally in de Belgische Ardennen

• Maker
    Discussie
  • Op de rit van maandag waren er waalse collegas aanwezig van Porsche Club Passion: http://www.clubporschepassion.be/

Zij organiseren op 6 mei een open rit waar iedereen aan kan deelnemen. Is wel niet een lachertje, 140km in voormiddag en 110km in namiddag met vele bochten dus goede remmen is van groot belang.

Zie ook meer info op hun site. Ik had een mooi briefje van hun en dacht dit nu in te scannen maar is uit mijn roadbook gevallen blijkbaar 🙁

Nu had ik wel snel foto ervan genomen en deze wat aangepast, hopelijk wat leesbaar:

Iemand interesse?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • die foto’s en die vragen juist oplossen waren echt moeilijk hé 😉 ❗
      En dat de vragen niet in de roadboek vermeld waren maakte het nog extra moeilijk. 😀

Anoniem

Was ni vet 👿 We hadden maar 11 punten 😳

de eerste een waal, dan peter met de speedster, dan nog een waal.
          Wij warden de vierde met 22 punten, de eerste 25 enz

Leuke foto’s en reacties.
            En hoe is het met de uitslag geworden ❓

[quote=”chris_lbr”:1izgpzkn] Voor de lekkerbekken ons voorgerecht : aspergecrème met een flinterdun sneetje Seranno-hesp en enkele ravioli gevuld met … foie gras 😯 . Mensen, als ik er aan terugdenk proef ik het nog…

[/quote]

ja, idd ik heb dit ook gegeten, super 😀

Anoniem

Sonia en ik waren idd ook van de partij 😀 . Was echt een pracht van een rit en zeer goed georganiseerd door Club Passion.
                Ook een vootreffelijke gastronomie ‘s middags, ze zien ons in dat hotel zeker nog wel eens terugkomen. Voor de lekkerbekken ons voorgerecht : aspergecrème met een flinterdun sneetje Seranno-hesp en enkele ravioli gevuld met … foie gras 😯 . Mensen, als ik er aan terugdenk proef ik het nog…

Club passion is zeker een clubke om in het oog te houden !

hier wat foto’s en 2 filmjes
                  ja, twas de eerste keer dak wat filmde dus nie zo goed 😳 😉
                  http://cedric-savaete.magix.net/

Laat die foto’s maar komen !!

degene die niet meegeweest zijn , hebben echt iets gemist hoor 😉 😀
                      Mooi weer, mooie auto’s, héél veel lawaai, want die mannen van porsche passion kunnen er wat van.
                      Wij zijn met 4wagens van PCT geweest en chrislbr was er ook.
                      Het aantal km’s viel nog echt goed mee, maar als ik thuis kwam was ik kapot.
                      Mooie foto’s gemaakt, maar ook 2 filmpjes. ik zal deze zo snel mogelijk opladen.

Hopelijk volgent jaar meer interesse.

[ben er vorig jaar ook geweest was heel goed .maar nu ga het niet de plicht roep 🙁 x

Die zondag gaat voor mij niet 😕

zie het wel zitten om te gaan. eens iets anders hé. Zeker met het aantal km’s ❗
                            Mijn vader en zus zijn vorig jaar gegaan en twas zeker de moeite, zeer leuke bende ook die walen 😀
                            Na afloop kreeg iedereen een cd-rom met het roadboek op en de nodige info om de rit nog eens te herdoen.
                            Het is natuurlijk wel een eindje rijden ❗

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.