6tt

• Dit onderwerp bevat 281 reacties, 53 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door PB.
  • Maker
    Discussie

• PB
    Deelnemer

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 281)
    • PB

Nee hoor enkel nood aan anonimiteit.

@ Mods toch maar een slotje aub, aanvraag om account te verwijderen is verstuurd naar Mcklusky.

beide porsches buiten of wat? 🙁

???

PB

Als er een mod ook hier zo vriendelijk wil zijn om deze topic te verwijderen (niet te sluiten!), het is tijd om dit hoofdstuk af te sluiten.

Alvast bedankt, Patrick.

PB

[quote=”S2″ post=175307]Pffff, ferme daily hoor! Ik vraag me af wat dat geeft op sneeuw en ijs. (Billen toenijpen denk ik)[/quote]

Nee hoor “zelfs”met de zomerbanden was het goed te doen. :coolness: Zeker als je hem vergelijkt met de Boxster. :hail:

S2

Zou wel eens heeel goed kunnen 😉 Maat laten we het 6TT topic daar niet mee vervuilen 🙂

Hoor ik daar een cayman verkoop topic aankomen?

S2

Had het daarjuist nog over mensen op het forum die hun handen durven vuil maken, et voila, als een duivel uit een doosje heb je daar PatrickB 🙂

(Heb nog steeds spijt dat ik dit beest verkocht heb 🙁 Ik wil terug een Tuuuuurrrrbooo !!! :driver: )

PB

Dit filmpje was ik nog vergeten te posten na de aanpassing. FYI er werden geen snelheidslimieten overschreden. 😉

http://youtu.be/dnyYp_h83jM

Inmiddels zijn we al enkele weken héél blij met het geluid dat hij produceert. *luv

De mijne heeft het soms na lange stilstand rond het vriespunt.

PB

Dat zou kunnen, maar hij had het niet toen ik hem vanavond na een paar uur afkoelen terug startte.
                            Het was vandaag de eerste maal dat hij het had, dus te snel om er een volmondige ja te kunnen opkleven. 😥

Verder nog even een tussentijdse photoshop. 😉

riem dat piept en verdwijnt bij warmere motor ?

Hier ook (op de iMac 😉 ) ‘n DUIDELIJK verschil. Mooie diepe ronk.

PB

Hier ook macbook vandaar dat ik het zei. 😉

@Yellow
                                  Submarine de eerste 2 foto’s waren tussenstappen van de photoshop vorderingen. 😉

De luchthappers zullen pas bekeken worden als ik ooit zo ver ben. 😎

Het piepen van het blok was vanmorgen de eerste keer dat ik dat hoorde, motorsteun?

PDS

Op de originele luidsprekers van de macbook spijtig genoeg zeer miniem verschil :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.