6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 281)
      • Echt sneu …
        Ik hoop oprecht dat eea nog meevalt!
        Sterkte!
        Luc

Tegenslag komt meestal in afleveringen :puke:

Sterkte Patrick hou de moed er in :up:

Djeezus PatrickB

Het zit je echt niet mee! Verdikkeme toch!

Wel moet ik je complimenteren met je reactie op S2. Heel sportief!

Ik hoop dat je snel een droge motor en een droog huis hebt! Sterkte!!!

PB

Voor alle duidelijkheid,
              ik ben me er zéér van bewust dat ik een auto van 13jaar heb gekocht met alle mogelijke gevolgen vandien. 😉

Geen enkele AKK of wat dan ook had dit aan het licht kunnen brengen, dus absoluut geen kwaad woord over S2.
              Ik wist wat ik kocht en heb “het risico” gelopen dus niet mekkeren. :happy:

Het was enkel ff een bittere pil die ik wou delen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wat me intussen wel is opgevallen, is dat als ik iets serieus voor heb met een P. dat ik dan rustig iets wil gaan eten. :coolness:

Wat erger is, is dat de verbouwingswerken inmiddels een absolute hel zijn geworden,
              dus dit kwam er gewoon nog eens bovenop, maar hey ik heb al ergere watertjes doorzwommen. :think:

Vandaag ben ik niet aan de P. geraakt omdat we hier vannacht bakken met water binnenkregen in ons huisje.
              We zijn letterlijk en figuurlijk wakker geworden in een vijver rondom ons, om u tegen te zeggen. :bounce: :bounce: :bounce:

Ik bedoelde dat de pomp echt stuk gaat (door vastlopen lagering van de pomp) zodat de as en polie uitbreken uit het pomphuis.
                Heb dat zelf ooit gehad bij een BMW.

Als één poelie blokkeert en de andere draaien verder kan je wel veel rook & stank krijgen, dus hopelijk erger dan het uiteindelijk zal zijn. Ofwel was de P. het beu je ingrepen te blijven ondergaan….. :mrgreen:

ken

Is kl*te natuurlijk :bounce: ,er kan steeds iets stuk gaan natuurlijk, hopelijk vallen de kosten mee.

Alles kan vroeg of laat stuk gaan….maar ik begrijp heel goed Maarten dat het een “vies” gevoel nalaat. Zeker omdat ik weet dat je een “pietje precies” bent en je nooit iets zou verkopen waarvan je weet dat het niet 100% inorde is. (Allé, denk ik toch)

S2

[quote=”WES-RS” post=179992]Dat klinkt naar niet veel goeds Patrick. 😕
                        Bij welke louche marchand hebt ge die gekocht? :sarcastisch :lol:[/quote]

“Vind ik niet leuk”

Ik kan alleen maar hopen dat het uiteindelijk allemaal goed meevalt. Uitleg van Ghost lijkt mij inderdaad een mogelijkheid.

Vind het in elk geval heel erg dat dit gebeurd is!

Wim

Hopen dat het goed mee gaat vallen met de kosten. 🙁
                          .
                          .
                          .

[quote=”PatrickB” post=179235]Count me out. Het setje dat ik wil dan kost me meer 5000€ en dat zonder banden. :wtf:[/quote]

Voorgevoel van gehad 😉

PatrickB, ben je nog altijd rustig iets aan’t eten ?

Veel kans op.defecte waterpomp.
                              Zo zal ook de multiriem de alternator en servo niet meer aandrijven.
                              Hopelijk valt het allemaal mee.

oesje.jpg

Dat klinkt naar niet veel goeds Patrick. 😕
                                  Bij welke louche marchand hebt ge die gekocht? :sarcastisch 😆

PB

Motor rustig warm gereden, trek een stukje door én plots een rood dashboard lichtje…

Check battery en nog iets, damn !!

ik laat de gas nog verder los,
                                    wil bij remmen en naar de kant sturen als ik plots merk dat ik geen remmen heb,
                                    sterker nog ook geen stuurbekrachtiging DAMN !!!

kijk in mijn spiegel: een dikke vette witte rook pluim die niet veel goeds voorspelt.

Auto aan de kant gekregen, motorkap open: stinken als de pest naar koelvloeistof, rook alom motorkap dicht…

Taxi gebeld en rustig iets gaan eten, ik bekijk het morgen wel…

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.