6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 281)
    • S2

Zag gisteren bij FG een setje Fuchs reproducties liggen voor de 4S (of Turbo) voor 1000 Euro (alé, dat stond toch op de doos 🙂 ). Zagen er op het eerste zicht wel goed uit.

Wel zonder banden 😉

En altijd moet er ne party pooper tussenzitten hé? 😆
          Maar ‘t is bij mij ook nog niet de moment 😉

Desalniettemin… Moest er iemand een prijsaanvraag doen… :engeltje:
          Een setje 17″ graag met geanodiseerd hart voor op een 964 :up:

Patrick, in jouw plaats zou ik dan voor die BBS’en gaan, je stond er je ogen al op uit te kijken bij de laatste rondrit, ze zijn betrekkelijk goedkoop en ‘t is kwaliteit… What’s not to like? :think:

PB

Count me out. Het setje dat ik wil dan kost me meer 5000€ en dat zonder banden. :wtf:

+1 voor een stel 17 inch
              wie neemt contact met custom concepts in Breda of august-classics in Brussel voor een groepsaankoop en min. 10% reductie?

Als je zou bestellen laat maar weten heb ook interesse mss nog een beter prijsje

[quote=”Mushroom” post=179197]:first:
                Mét geanodiseerd hart zoals deze:

We zullen een prijsje laten maken voor 2 sets, eentje voor jou en eentje voor de Murano :coolness:[/quote]

Ik ben al altijd liefhebber vd BBS CH… staan mooi strak en zeker in het zwart, mss zelfs in combo met de grote spoiler met zwarte accenten zoals hier gepost komen ze perfect uit! Kwaliteit en deftig van prijs.

Het nadeel van 2-delige velgen is dat ze er rap klein uitzien op je auto vind ik

:first:
                    Mét geanodiseerd hart zoals deze:

We zullen een prijsje laten maken voor 2 sets, eentje voor jou en eentje voor de Murano :coolness:

PB

En het zijn ze NIET geworden, teveel schade.
                        We kijken rustig uit naar een ander setje, maar nu eerst mijn verbouwing doorkomen. 😉

het begint me duidelijk te worden waarom je die turbo kocht 😆

Beloofd was beloofd !!! :happy:

PB

Allez goed nieuws !! ‘t zal pas voor morgen zijn. :mrgreen:

Ons zo laten wachten :think:

zelfs in vakantiemodus is een week lang 😉

PB

Dat staat voor vandaag op ‘t programma, ne mens in vakantie niet afjagen he. :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.