6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 281)
      • Ben je daar nu *nog* niet gaan naar kijken? :what:

PB

@S2 dat was het setje dat ik op ‘t oog had. 😉

J

De ‘fuchs’ velgen die onder de recentste 911 zitten zijn door porsche ontworpen en werden niet gemaakt door fuchs… Het zijn dus aftermarket fuchs lookalikes…
            Fuchs zelf maakt ook nog velgen voor de nieuwe 911 maar die zien er iets anders uit.

Ik ken er nog niet zo heel erg veel van maar zijn dat echte originele fuchs velgen???
              Ik dacht dat fuchs velgen er toch anders uitzien?

S2

“Echte” OEM Fuchsen

Te laat maar misschien toch nog een koopje?

setje originele porsche fuchs velgen. deze hebben slechts 8000 kms gereden.
                  eentje met lichte stoepschade, de andere in zeer goede staat. incl 4 gekleurde en ook originele centercaps.
                  komen van een speedster en passen ook op een sport-classic. zeldzaam model, bieden vanaf 2000 euro voor deze set.
                  met goede michelin banden.
                  8.5×19 et 50 en 11.5×19 et 55 onderdeelnrs 99736216356 en 99736215756

info: ACC Deurne, tel 0475/899.997 of KLIK

voor mij 2de keuze, maar dan wel met de ster, rand en naafkap in matzilver en de rest matzwart.

of zoals deze van wheelenhancement dot com *luv

Ik ben fan! :first:

S2

Dacht al dat het niet “zomaar” ging passen.

Wel benieuwd naar het resultaat 🙂 Kan me er nog geen beeld bij vormen. Ik vind het een mooie velg, maar of ze past op een Turbo. Ik ga even afwachten.

PB

Ik heb wat opzoekwerk gedaan en ze moeten perfect passen mits het gebruik van spacers.
                          7mm vooraan en achteraan 15mm. 😉
                          EN je MOET 235/35-19 én 315/25-19 banden steken om de AWD niet in de soep te draaien.

S2

Zijn de OEM Fuchs velgen niet steeds voor een “Narrow body” of heb ik het nu volledig mis?

Of was de 997 Sport Classic ook een wide body?

*kwijl* fuchs : you have my vote Patrick 😉

Patrick dit is een prachtige velg :up: maar op een turbo mag het iets agressiever zijn .Bbs Ch-r .

PB

thx deepee,
                                  ik had ze idd al zien passeren, maar het feit dat het replica’s zijn is voor mij reden genoeg om neen te zeggen. 😎

Intussen wat rondgekeken en ga ik Donderdag kijken naar een setje 19″ Oem *porsche velgen zoals op deze foto:

*luv *luv *luv

had je deze al gespot ?

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.