6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 281)
      • Uit de kast komen dan! 8)
        Hoewel ik persoonlijk niet zo tevreden was van die Cargraphics 😕

PB

Prijzen:

CarGraphics (als nieuw) met de juiste banden op (als nieuw) 2.500€
          BBS CH-R (nieuw) met banden (nieuw) 2.900€
          Fuchs oem Porsche (als nieuw) met banden (nieuw) 5.000€

BBS LeMans ?
          Ruf ?

Banden voor: 235/35-19
          Banden Achter: 315/25-19

Ik zeg het toch FUCHS :what: :what: :what:

Fuchs all the way!! :mrgreen: :first:
              Cargraphics, op een 2e plaats maar die ben *ik* dan wel een beetje beu gezien
              BBS Le Mans, maar dan (zeker op een zilvere) met het hart in ‘t zwart
              BBS CH-R, alleen indien ze merkelijk goedkoper zouden zijn dan de rest
              Ruf, not my cup of tea 😳

Die RUF ‘s zijn inderdaad nie mis zowel onder de oudere als de iets nieuwere generatie doen ze het niet slecht :coolness:

Wim

Ik vind de RUF buiten de Fuchs nog altijd de mooiste velgen voor op een Porsche. 😳

PB

Mijn voorlopig lijstje ziet er als volgend uit:

°CarGraphics

°BBS CH-R

°RUF

°BBS LeMans

°Fuchs

PB

[quote=”Mushroom” post=178190]Bestaan die Rials zoals op mijn T5 niet voor Porschkes?
                        Die velg zou moddervet zijn op de Tujbo! *luv[/quote]

Waren die niet voor de_koen zijn caravelle? :mrgreen:

[quote=”de_koen” post=177319][quote=”Mushroom” post=176886]

De T5 nog zoiets… De poepsjieke velgen die ik van Terrum kocht (speciaal gemaakt voor de T5, perfect passend, KWEENIE hoe mooi) zal ik ook maar verkopen denk ik, moest er iemand interesse hebben… Er lagen juist een week nieuwe banden op :bounce:

[/quote]
                        ik heb juist ne caravelle gekocht..

newwheels004.jpg

BBS all day long :relaxman:
                          kwijl kwijl kwijl :popcorn: :lekker: :censored: 😯

lean, mean and clean de 19inch RUFs

Patrick, inderdaad knappe wagen en mooi geluid!
                              Nog veel geluk ermee!

Bestaan die Rials zoals op mijn T5 niet voor Porschkes?
                                Die velg zou moddervet zijn op de Tujbo! *luv

BBS CH-R… :coolness:

PB

[quote=”S2″ post=178176]. Eigenlijk vind ik enkel Cargraphic velgen echt mooi staan in 19″ op de Turbo. (Maar die prijs hé …)[/quote]

Tot die conclusie ben ik ook gekomen dat het één van de mooiere velgen is voor een 996.
                                    Ook al zijn het “janettevelgen” met die platte brede rand. :happy: :happy: :happy:

2dehands zijn het ook één van de betaalbare velgen. 😉

19 duims Fuchs hebben mijn voorkeur, maar 2dehands nog niet echt te vinden jammer genoeg.
                                    Nieuwprijs grofweg 4500€ zonder banden…

@Rocco
                                    , ik heb al een filmpje met een incident met De Lijn op waar ik nu december voor de rechter mag komen,
                                    dat is voorlopig méér dan genoeg. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.