6tt

  • Maker
    Discussie

  • PB

      Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

      Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

      Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

      Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 281)
      • Doe er nog een gopro oid bij dan kunnen we meegenieten Patrick :mrgreen:

        S2

          Alé, ben zeer tevreden dat je blij bent met je aankoop!!

          Kan maar reclame zijn voor mijn andere auto 🙂 (Zie dat je zou zeggen: “Dienen S2 verkoopt alleen maar brol” 🙂 )

          Velgen voor een Turbo … vind ik persoonlijk een heel moeilijke materie. Eigenlijk vind ik enkel Cargraphic velgen echt mooi staan in 19″ op de Turbo. (Maar die prijs hé …)

          PB

            Zaterdag was het zo ver, de eerste rondrit. 😉
            Smalle baantjes met mooie kronkels, wat wil een mens nog meer. :coolness:

            De coyote op en gaan, ondanks dat ik nooit echt voluit ben kunnen gaan (mijn vrouw was de beperkende factor en terecht btw 😉 ) heb ik toch enorm genoten van het koppel dat steeds voorhanden is !

            Het AWD gedeelte geeft enorm veel vertrouwen in de wagen, zelfs bij zeer natte baan blijft alles beheersbaar
            zolang je de grenzen van je eigen kunnen en de wagen niet gaat verkennen uiteraard. :respect2:

            @Mush thx om me te overtuigen om toch voor een handgeschakelde te gaan. :driver:

            Special thx 2 The Misses voor de volgende woorden:
            “Mja, een andere setje velgen moet er toch komen, ik ben deze wat beu gezien” :up:

            Dus de jacht op een setje 19 duimers is geopend ! :relaxman: Alle voorstellen zijn welkom. :drink:

            @Mush en V. sorry voor :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

              dan heb je vast nog niet aan een engelse auto gesleuteld van +25 jr
              gisteren de tellers uit m’n jag moeten halen om het contact van de claxon te kunnen fixen :bounce:
              dan is sleutelen aan een 993 of 986 een zaligheid 😉

              PB

                Alleen jammer dat die ingenieurs niet zelf moeten sleutelen !
                Net weer z’n k*tjobke 8er de rug, de benzinefilter vervangen.


                >> Bron: Rennlist.com<<

                Man,man hoe moeilijk kan je maken.

                  De turbo is MKII toen wisten de P ingenieurs intussen dat het beter kon dan de MKI :happy:

                  PB

                    Na de Boxster vanmorgen ben ik begonnen aan de radiators/condensors van de Turbo.
                    Deze zit toch wel heel anders in elkaar gevezen dan zijn kleine zusje. 😉

                    Uit elkaar halen is de Turbo net wat makkelijker, maar de Boxster is dan weer eenvoudiger en beter proper te maken. :coolness:

                    Quasi vuil was de Turbo véééééél properder, maar dat komt waarschijnlijk omdat recentelijk
                    de wagen herspoten is en ze deze werken reeds hadden uitgevoerd toen. :hail:

                      Ik verwachtte me aan een antwoord ,eerst had ik geschreven ‘spel’ daarna er maar Turbo bijgeschreven . 😉 😉 😉 .
                      Zaterdag kan ik je auto bewonderen . :up:

                      PB

                        [quote=”Funny” post=177761]
                        Niet te doen dat Turbo-spel van jou . :up: :up: :up:
                        [/quote]

                        Thx voor het compliment Funny, wel de eerste keer dat ik die woorden uit een man zijn mond hoor. :coolness: :coolness: :coolness:

                          Proficiat Patrick .
                          Niet te doen dat Turbo-spel van jou . :up: :up: :up:
                          Ik heb hier niets staan waarmee ik je kan volgen . 😥 😉

                          PB

                            Ook hier is het tijd om een tussenbeurt te doen. 😎

                            Olie en oliefilter, benzinefilter, bougies vervangen .
                            Voorbumper er afhalen om de radiators te reinigen, motorcompartiment eens deftig reinigen,
                            de ruitrubbers opkuisen en nog wel enkele dingen die ik nu even over het hoofd zie. :coolness:

                            Dus al bij al leuke vooruitzichten om wat meer tijd met de P. door te brengen. :relaxman:

                            PB

                              😉

                                Ik vind het gat afdoppen vreselijk lelijk.
                                Of de wisser terug of dicht maken.
                                Zonde van zo’n mooie P met een pleister op z’n achterste.

                                  [quote=”pvdw” post=177321]Idem hier… Maar bon… Smaken en kleuren…[/quote]

                                  + 1

                                  PB

                                    Het is echt haar broertje ! Ze hebben beide dezelfde afwijking, namelijk de rechtse uitlaat die uit center staat. :mrgreen:

                                  15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.