6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 281)
      • Voor mij ook de eerste optie. Vind je dat ook niet nog wat kleiner?

S2

Oplossing 1 voor mij. De badge vind ik te groot.

PB

Mart ik denk (heb het nog niet nagekeken in PET) dat het een vast paneel is. 😉

S2

+1

Lijkt me een standaard onderdeel. Mocht dat rechthoekig stukje onder de ruit vastgeschroefd zitten (en niet gelast) dan zou ik even informeren bij FG om een Arctic Silver plaatje.

Maar ik vrees dat het zo simpel niet zal zijn.

Is dat onderdeeltje plaatwerk niet zonder gat verkrijgbaar dan? Ziet er van buiten uit als een relatief klein stukje auto …

Dat lijnenspel is idd :popcorn:
                  Doe eens een foto met de badge er “voorlopig” op :think:

Ferm kanon Patrick, de druppels zullen er wel vanzelf afvliegen :up:

Vind die badge toch een schitterende oplossing zulle :first: :first: :first: , wel goe vastmaken of zou kunnen weglopen anders. 👿 👿 👿

gaan voor iets dat niet opvalt, zo klein mogelijk :coolness:

PB

Correctie ‘t is grijze ductape op de moment, ik was net bezig toen de hemel open brak. :mrgreen:

En ik heb 2 opties, een RVS dopje of siliconen en een boormachine met dit als cover-up:

Mijn voorkeur gaat uit naar de 2de optie. :coolness:

S2

En toen was er een gat 🙂

Een hevige stortbui later, zien we een stuk zwarte ducttape op het toenmalige gat 🙂 Krijgen we daar ook foto’s van? 😉

Is misschien inderdaad wel mooier, maar hoe ga je dat gat laten verdwijnen?

Edit: Photoshop telt niet 🙂

PB

Na gisteren in de tuin rustig met een pintje derbij naar de 6tt te zitten kijken begon het te kribbelen.

Man man wat een lijnenspel heeft dat ding!

Op 1 lijn na…

PB

We hebben zelfs natte voeten gehaald na eerst even lekker gegeten te hebben. 😎

@S2
                                daar heb ik nog geen tijd voor gehad, over enkele weken heb ik vakantie en komt het er misschien toch nog van. :coolness:

S2

Subtiele striping … niet mis 🙂

En hoe vorderen de plannen met de perso platen?

Toch schoon, hé! Heb je nog iets van de zee gezien of heb je alleen maar op je Turbo staan kwijlen? :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.