6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 281)
      • ‘k zal ne keer googelen om te zien waar dat op m’n 997 zit. Merci!!!

PB

Rocco, een Turbo boven de 4.000 toeren houden om hem “lekker” te laten spinnen
          is op zich wel veel pret (trust me) maar redelijk asociaal in het gewone straatbeeld. :mrgreen:

Dus nu ik er zo eens over nadenk is het niet de P. die pret bederfde, maar de medemens. :mrgreen:

PB

Sensa, op de MAF Mass Air Flow sensor aka luchtmassameter. 😎

bron: Pelicanparts.com
            Link naar meer info.

edit: URL ingevoegd.

Hoeveel pret kan een mens verdragen voor het te weinig is met een turbo :mrgreen:

Hi Patrick, voor de minder rappe van verstand onder de lezers… waarop spuit je dit?

PB

ik zeg altijd maar “rijden met die hap, het is er voor gemaakt.” 😎

Al enige tijd voelde ik dat de 6tt zich wat schokkerig en rukkerig begon te gedragen
                  bij lagere toerentallen, je voelde dat het het blok simpelweg niet meer zo goed afging. 😉

De finesse van een P. was ver te zoek en dat bedrefde eerlijk gezegd toch wel serieus de pret. 😉

Dus zonder dralen een MAF cleaner besteld om kijken of het eenvoudig opgelost kon worden
                  door deze eens grondig te reinigen. En jawel, het bleek zo simpel te zijn. :relaxman: En dat voor een kleine 15€. :hail:

Dit product heeft vanaf nu een vaste plek verdiend in mijn onderhoudspakketje. :respekt:

Sommige mensen kopen een Porsche om mee rond te bollen…..:)

S2

[quote=”PatrickB” post=188674]De eerste 5.000km zitten er alweer op. :mrgreen:

[/quote]

??? Moest even terug naar pagina 1 om te checken hoe lang je hem nog maar had, 4 maand geleden gestart, maar dan even out, dus jij rijdt meer op een maand dan ik op een heel jaar! :respekt:

Leuk klusweekendje dus. 🙂

PB

De eerste 5.000km zitten er alweer op. :mrgreen:

Daarstraks nog even een klein onderhoud gedaan en uit pure interesse het oliefilter eens opengesneden
                          om te kijken of er nergens geen metaalresten of andere onaangename verrassingen te voorschijn kwamen.

Wat gelukkig niet het geval was. :drink:

Olie: Mobil1 NewLife 0w40 ± 9L a 8.25/L = 75€
                          Oliefilter OEM Porsche ± 30€

Voor morgen staat er de bougies vervangen op het programma. 😉

[quote=”PatrickB” post=183605]Sweat Dreams Are Made Of This …[/quote]
                            … who am I to disagree. I travelled the world and the seven seas …

[quote=”PatrickB” post=183608]bully, als je net als ik, al eens tijdens de sex dood bent gevallen, dan droom je over andere dingen in ‘t leven. :mrgreen:[/quote]

Een betere conditie? :happy:

S2

Het blijft een echte droomwagen!

PB

bully, als je net als ik, al eens tijdens de sex dood bent gevallen, dan droom je over andere dingen in ‘t leven. :mrgreen:

Ik dream toch vaak over andere dingen :mrgreen: Ziet er mooi uit Patrick :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.