6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 281)
      • :up: wat je zelf doet, doe je meestal beter …

PS kan je het beeldmateriaal ook zichtbaar maken voor niet FB gebruikers?

[quote=”Rocco” post=183312][quote=”PatrickB” post=183285]the “little beast” is alive ! :happydance:
          [/quote]

Hell on wheels on halloween :mrgreen: :first:[/quote]

Sorry, ik kan het niet laten, het is sterker dan mezelf : “Heaven on earth on All Saints day”.

[quote=”PatrickB” post=183285]the “little beast” is alive ! :happydance:
            [/quote]

Hell on wheels on halloween :mrgreen: :first:

He did it again :respekt:

:hail: :hail: :hail:

neen, juist voor de technische controle 😀

Je bent inderdaad verplicht om dem af en toe uit te laten! !

PB

the “little beast” is alive ! :happydance:
                      https://www.facebook.com/video.php?v=858116487566384&l=7637424728369490937
                      Enkel de uitlaat er nog onderhangen en dan eens deftig testrijden, maar het ziet er tot hier toe allemaal goed uit. :hail:

Op het filmpje is te zien dat hij na het gas geven water uitspuwt, maar dat is omdat ik de dop er niet opgedraaid had. 😉

En dan nog een vraagje, zijn uitlaten “echt” verplicht? :relaxman: :relaxman: :relaxman:

PB

Hitteschilden zijn al van dezelfde kwaliteit als de moeren. 🙄

PB

Sevens mijn kaarsje aansteken. :mrgreen:

Onderdelen opgehaald en mocht 996 € afrekenen… :hail:

Ik help hopen!
                            Suc6

[quote=”PatrickB” post=183143]Vandaag de onderdelen besteld bij OPC Antwerpen.
                              Rosepassion was een 7% goedkoper (incl. verzending.) maar dan moest ik nog een week w88 op de onderdelen. :mrgreen:

Dus als het weer mee zit en de schade beperkt blijft tot dit, dan rij ik Zaterdag waarschijnlijk terug rond in de 6tt. :music: :music: :music:[/quote]

Super! hopelijk past alles en lekt er niks! Succes

Goed om horen dat is meegevallen :applaus:

PB

Vandaag de onderdelen besteld bij OPC Antwerpen.
                                  Rosepassion was een 7% goedkoper (incl. verzending.) maar dan moest ik nog een week w88 op de onderdelen. :mrgreen:

Dus als het weer mee zit en de schade beperkt blijft tot dit, dan rij ik Zaterdag waarschijnlijk terug rond in de 6tt. :music: :music: :music:

:respekt:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.