6tt

  • Maker
    Discussie

  • PB

      Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

      Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

      Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

      Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 281)
    • PB

        thx Ken. 😉

        Ghost het blok moet los en zakken om er aan te kunnen, maar stelt gelukkig echt niet veel voor omdat te doen. 😎

        ken

          goe bezig Patrick
          komt allemaal terug in orde, het zal met veel *porsche *luv gedaan zijn!!

            Lijkt dus allemaal goed mee te vallen :relaxman:
            Motor moeten laten zakken? Of lukte het zo?

            PB

              [quote=”Rocco” post=182779]Je moet het maar doen … in zo’n mooi herfsttafereel tussen vallende bladeren en dan genietend van wat de ingenieurs van Porsche voor jou in petto hebben :respekt: :mrgreen:[/quote]

              Je vergeet de idyllische motregen nog. 😉

              PB

                [quote=”Mushroom” post=182786]Ik ben er 100% zeker van dat Patrick bij ons hetzelfde zou doen! 8) :drink:[/quote]

                Yep :mrgreen:

                  [quote=”Mushroom” post=182783]Die auto staat eigenlijk gewoon in de living hoor, maar ja, met die problemen met dat dak… 😳 :engeltje: :drink:[/quote]

                  Oei oei oei :wtf: :happy:

                    Ik ben er 100% zeker van dat Patrick bij ons hetzelfde zou doen! 8) :drink:

                      😆
                      Lachen met andermans miserie, shame on us. 😳

                      Ziet er weer goed gewerkt uit Patrick. :up:

                      Wim, supertip! :respect2:

                        Die auto staat eigenlijk gewoon in de living hoor, maar ja, met die problemen met dat dak… 😳 :engeltje: :drink:

                          Je moet het maar doen … in zo’n mooi herfsttafereel tussen vallende bladeren en dan genietend van wat de ingenieurs van Porsche voor jou in petto hebben :respekt: :mrgreen:

                          PB

                            Thx voor de tip Wim, ik had ze al klaar liggen. :mrgreen:

                            net mijn lijstje samengesteld van wat ik nog bestellen:
                            2x 900 378 200 09 Bouten voor omlooprol
                            2x 996 115 015 75 Omlooprol
                            1x 996 115 016 72 Omlooprol (spanner)
                            1x 999 192 379 50 Multiriem
                            1x 996 106 011 (72) of (75) of (76) Waterpomp


                            @S2
                            je bent niet de engste die dan zijn adem inhoud. :coolness:

                            Wim

                              @Patric, gebruik als je de uitlaat terug monteert koperen moeren. 💡

                              Rotten niet, en mochten ze ooit vastzitten is een tik met hamer en scherp beiteltje voldoende om ze te splijten.

                              S2

                                Ik blijf mijn adem inhouden telken PatrickB iets post, maar ik verbaas me telkens weer met welke durf hij de problemen aanpakt! :respekt:

                                En wat blijft zo’n Turbo bruut! Ik zou mijn Cayman zo weer inruilen voor een Turbo 🙂

                                PB

                                  THx voor de steun mannen. :up:

                                  De aanhouder wint (alle vandaag dan toch) :happydance:

                                  De moeren die Porsche gebruikt voor de uitlaat te monteren zijn ronduit van slechte kwaliteit. :bounce:
                                  13mm moeren die zo ver weggeroest zijn dat een dopsleutel 13 er met de hand zo overgedraaid kan worden…

                                  En uiteraard past een 12mm niet of wat had je ged8. :bounce:

                                  Een helder moment en een engelse dop 1/2 later was de eerste moer overwonnen! nog maar 7 te gaan. 🙄

                                  Toen de uitlaat er eindelijk onderuit was, was eigenlijk het moeilijkste werk achter de rug. :happydance:

                                  Dan het moment supreme, de waterpomp lossen van het pomphuis…

                                  Op het eerste zicht geen extra schade. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

                                    natuurlijk, geen uitzonderingen

                                  15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.