6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 281)
      • Ach….wanneer een dak goed geplaatst wordt gaat dat zeker 50 jaar mee…roofing, epdm of iets anders…
        Ik heb vroeger ook veel EPDM daken gaan vervangen hoor.
        gewoon slecht geplaatst…

EPDM :up:

Knap werk aan de *porsche :up: :up:. Zal beter in orde zijn dan je dak :bounce:
            Niet alle dakwerkers zijn prutsers zelf zitten we al 30 j in het vak. Specialiteit EPDM.

Serieus werkske, om aan die waterpomp te kunnen :popcorn:

Maar vergeleken met die dakwerken, een fluitje van een cent… :wtf:

je hebt gelijk Patrick, hou je energie opbouwende doeleinden, laat je moed niet zakken want het helpt toch niet. Zeuren evenmin, je hebt een zeer goede houding. Indien je iemand nodig hebt om te helpen bij je dak mag je me altijd een bericht sturen. Ik ben geen dak-werker maar zulks kan niet!! Heb hetzelfde meegemaakt met mijn garage en weet hoe het is blijven hangen tussen mijn oren. Snel naar huis want je weet maar nooit. ‘S nachts bij de minste druppel die uit de hemel valt, krampen in de buik. Degene die het bij mij had gedaan heeft zich failliet laten verklaren dus ik kon nergens verhaal halen maar enkele dagen later verhuisde hij naar Wallonië en kon zijn praktijken herbeginnen.
                Nu is alles in orde, heb alles laten overdekken met epdm. Boven mijn garage is eigenlijk een zwembad van 10cm moest ik de aflopen dichten 😀 .

[quote=”Rocco” post=182179]Pomp in de vuilbak en van de gelegenheid gebruik maken om te backdaten naar een luchtgekoelde … you know you want this Patrick :mrgreen:[/quote]

Da’s ook mijn oplossing voor ‘t geval de 3.4 ploft,
                  dan gooi ik er wel een 993-blok in :mrgreen:

XXX

Kortgeding? Een fu***ng linchpartij zou beter op z’n plaats zijn. :what:

PB

Voorlopig hou ik het bij GVE. uit V. kwestie van het kortgeding dat er aankomt niet in gevaar te brengen.

Naam en adres van deze professionele dakwerkers?

ken

succes met de herstelling!!!!

ook ff de foto’s bekeken, echt om mee te ….
                          wa is me dat voor een dakwerker…

Even de link naar de foto’s op FB bekeken 😯
                            Wat een horror :bounce:
                            Bijna te onwaarschijnlijk om waar te zijn .
                            Hoop dat je verhaal hebt al weet ik uit ondervinding dat dit in de bouw niet evident is.
                            Ik begrijp nu waarom de zorg om de *porsche even op een laag pitje stond.

Ik dacht dat het binnenregende op dat filmpje dat PatrickB postte, maar ‘t is Patrick zelf die boven zit te wenen.
                              Hoe kan je zo je werk opf*cken?? :bounce:

😯 😯 duidelijk gedaan door een echte vakman 😕 :bounce:

PB

[quote=”993″ post=180987]uchhh….lekt het binnen??? :engeltje:[/quote]

>> Facebook foto’s dakwerken <<

https://www.youtube.com/watch?v=aFtR29s6L-A&feature=youtu.be

PB

[quote=”Mushroom” post=182177]Een wheeler dealers reparatie dus?
                                    Hoort er kweeniehoe erg uit, maar te repareren met een sjiek en e rekkerken [/quote]

De pomp op zich kost me grofweg 150€. Maar dan ben ik wel enkele uren zoet met sleutelen…

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.