6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 281)
    • PB

[quote=”de_koen” post=182135]als je die dwarsplaat vd motorophanging loszet, krijg je de pomp er dan niet uit ?[/quote]

Volgens de workmanual is hij gelast. 😥

0

Pomp in de vuilbak en van de gelegenheid gebruik maken om te backdaten naar een luchtgekoelde … you know you want this Patrick :mrgreen:

0

Een wheeler dealers reparatie dus?
            Hoort er kweeniehoe erg uit, maar te repareren met een sjiek en e rekkerken (< "kauwgom en een elastiekje" voor onze Nederlandse vrienden) ;) :up: For the other stuff...

0

beestig zo’n turbo zonder jas aan

0

als je die dwarsplaat vd motorophanging loszet, krijg je de pomp er dan niet uit ?

0

Good luck!! en goede moed! Blij te lezen dat je blijkbaar terug wat tijd hebt!

0

Dat noemen we de koe bij de horens vatten :up:

0
                    PB

Na alle tegenslagen van de laatste tijd en het feit dat het filmpje dat ik had gemaakt van de rokende 6tt
                      langs de kant van de weg, het 666 ste filmpje was en ik nogal bijgelovig ben aan zulke dingen,
                      bleef ik het steeds maar weer uitstellen. 🙄

http://youtu.be/HgBsDMU84gs

Vanmorgen heb ik dan eindelijk alle moed bij elkaar geraapt en eens gekeken wat er net aan de hand is.

Na het verwijderen van de luchtfilter kwam de dader al snel op de proppen, een afgebroken as in de waterpomp.

http://youtu.be/udeGyzl-rLc

Op het eerste zicht lijkt het pomphuis op zich niet geraakt, maar dat zal pas echt bekeken kunnen worden
                      als ik het blok laat zakken en de waterpomp effectief verwijderd heb.

Maar hey, het is een positieve start van de werken die gaan komen. :coolness:

Straks of morgen eens kijken of ik tijd kan vrij maken om de uitlaat en de hitteschilden te verwijderen
                      zodat we het blok kunnen laten zakken.
                      En omdat de uitlaat er dan toch onderuit is, ga ik er gelijk gebruik van maken om hem inwendig
                      aan te passen zodat we een mooiere sound bekomen. :relaxman:

0
                      ken

…. Das sh*t allemaal
                        Hopelijk raakt alles snel opgelost!! Want het is toch allemaal een geloop enz!!!!!
                        Je blijft positief tegenover staan
                        Kop op en dat alles snel opgelost is!!!.

0

‘t Kan ook nooit eens simpel zijn hé? 🙁

0
                          PB

Als het “maar” zou lekken dan was ik allang tevreden geweest! :mrgreen:

We hebben hier een maand letterlijk en figuurlijk zonder dak gezeten, waarvan het in de laatste week geregeld heeft gestortregend. :puke: Sinds 2 weken hebben we iéts boven ons hoofd dat voor een dak moet doorgaan. :wtf:

De dakwerker heeft intussen te kennen geven dat hij het dak niet verder zal afwerken, omdat hij denkt dat wij hem niet zullen betalen.

Hoe kan diene mens dat toch aanvoelen he? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vanmorgen is de gerechtsdeurwaarder alle vaststellingen van de werken en opgelopen schade komen noteren.
                            En is ook de gerechtsexpert vandaag nog even gepasseerd om de werken grandioos af te keuren.

Maandag staat de advocaat op de planning om alle schade te verhalen en een ingebrekestelling op te maken.

Maar hey er zijn ergere dingen in ‘t leven. 😉

0

uchhh….lekt het binnen??? :engeltje:

0

Veel succes Patrick. Zowel met het dak als met de P.

0
                                PB

Absoluut nog geen nieuws, onze dakwerken zijn uitgedraaid op een hels avontuur,
                                  En slokt al onze energie en tijd op. :bounce: Dus de 6tt staat even op de laagste prioriteit. 😥

0
                                  ken

en Patrick heb je al meer nieuws ondertussen?

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.