Home › Forum › Porsche Uitstappen › 7 & 8 September PorscheFest
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door Wesley Vanrusselt.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Dit topic ben ik blijkbaar uit het oog verloren. Super coole foto JP! :up:
Een beetje achtergrond en dergelijke weg foto-shoppen en je kunt hem zo inkaderen. 😉nog wat bewegende beelden van het evenement
http://www.youtube.com/watch?v=Q6QxTjIGNJc&feature=youtube_gdata
Zaterdag ook even met mijn zoontje aanwezig geweest. Prachtige wagens, zowel oude als nieuwe types. Ik had het wel wat drukker verwacht, maar dat het als voordeel dat je overal lekker dicht bij kon komen.
Verder liep er nog een bijzonder figuur rond waar iedereen mee op de foto wilde, terwijl dit toch echt geen fotomodel was. Bleek toch wel bekend te zijn! Ik moet dus nog wat huiswerk doen.Ik heb me daar prima vermaakt en nog een 1:18 uitvoering gekocht van de witte 997 GT3. Kan niet wachten tot de grote broer in de garage staat!
Hier was ik zaterdag, toch de moeite waard vond ik!
Mede door de vele bekende bezoekers waarmee het goed bijkletsen was.En… Magnus vond mijn 928 leuk! (was ook de enige op het festival)
[quote=”olivier76″ post=141774]Viel me toch een beetje tegen, vooral de parking. Vergeleken met Best (weken geleden) was de opkomst vandaag daar toch magertjes. [/quote]
Best = gratis
Rosmalen = 15 euro inkom 😉[quote=”luc993cabrio” post=141754][/quote]
Miljaar da is toch nogal een kont… *luv
Viel me toch een beetje tegen, vooral de parking. Vergeleken met Best (weken geleden) was de opkomst vandaag daar toch magertjes. Misschien zat de aankondiging van slecht weer daar wel voor iets tussen. Maar al bij al toch wel ferm dinges gezien 😉
Ook eens gaan kijken vandaag, veeeeeeeeeeeel RS’en gezien en andere oude brol , ook wa nieuw spul gezien ook :coolness: :coolness: :coolness:
Enkele fotokesVandaag ook gaan kijken en geen spijt van gehad !
Zelfs de tijd gekregen om een praatje te maken met Magnus Walker en Nakai San van RWB :respect2:Veel mooie wagens gezien zowel binnen als buiten.
En ook weer gemerkt dat de vraagprijzen, voor alles behalve perfecte Porsche ‘s, weer absurd hoog waren !Zonder commentaar 😉
Mijn gesigneerde RWB poster voor boven mijn bed ipv. die van mijn vrouw 😛
Ik ga op zondag een kijkje nemen. Valt het tegen wat die parking betreft, dan rijd ik wel ergens anders heen.
By the way, MAgnus Walker komt enkel op zaterdag (staat in huidige RS Porsche Magazine nummer), misschien lukt het dan zondag wel om op de parking te geraken 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.