7 & 8 September PorscheFest

Home Forum Porsche Uitstappen 7 & 8 September PorscheFest

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • mmm zie ik wel zitten, mss op zondag tot daar rijden

XXX

Inderdaad wat gek om het te beperken tot de eerste 500 :what:
        Maar een RWB had ik wel graag gezien, zit in ‘t buitenland en ‘t is niet nederland 🙁

Denk van de zondag eens een kijkje te gaan nemen :driver: :driver: :driver:

Persoonlijk vind ik da voor hun eerste treffen al ni echt positief :geek:

had dezelfde opmerking :salut:

heb er paar maanden terug ne mail ter info gesturd en vriendelijk uitleg gekregen,maar hun systeem vind ik vree raar,ze willen
                de grootste porsche treffen hebben,maar ze het ga blijkbaar beperkt zij nvooor de eerst 500 porsches,die dat daarna komen
                zullen op de gewone bezoekersparking moeten,.
                Dan ga ik wel met daily gaan,als het is om met de P op een porsche treffen te moeten gaan en op bezoekersparking te moeten 😯

Blijkbaar zou Icone Magnus Walker aanwezig zijn :geek:

Ook hier is interesse… 😀

Ik ga normaal gezien op zondag, zaterdag is het kinder hobbytijd 🙄

Heb interesse om te gaan……

lijkt mij de moeite om te gaan :driver: :drink:

7 en 8 september.

Is dit de moeite, gaat er iemand naartoe? :driver:

:hail: :hail: :hail:

PT

precies ne goeie site… .nl hé :p :p

Werkt precies op de PC ook nie meer, was daarnet nog online :what: :what: :what:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.