70 of 250 ?

Home Forum Zeverhoekje 70 of 250 ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”Mark1″:1ea1qrnl]Een wit bord met rode cirkel rond, is toch een verbodsteken!!
      Dus ik beschouw het als “verboden 70km/u te rijden” al de rest mag 😀 [/quote]

die elektronische dat is toch om minimum snelheid aan te geven??? 😉 )

Een wit bord met rode cirkel rond, is toch een verbodsteken!!
        Dus ik beschouw het als “verboden 70km/u te rijden” al de rest mag 😀

[quote=”mark986″:2y6yk1i2]laat ons zeggen dat dit wel super gevonden is en echt wel stoer van die persoon. Je moet er maar opkomen maar of ze het aanvaard hebben????
          [size=59:2y6yk1i2](btw snelheid is anders wel beetje veel onverantwoord, maar ja)[/size][/quote]

daar geloof ik niets van dat dit ooit gelukt is

Dat is al een oude en helaas een Urban Legend .
            Fabeltje dus dat voor het gerecht kant nog wal zal raken

Daarom best constructie opzetten. in 99,9% van de gevallen is de boete 50 EURO (laatste keer 60 EURO 👿 😆 ). Als ze u laten stoppen en papieren vragen is het natuurlijk prijs. Maar zolang het gewoon flitsen is altijd dezelfde prijs 😉 .

Mischien dat de wetkenners dit weten: een wagen op een bedrijf (BVBA of NV) zouden ze nooit in beslag kunnen nemen omdat een rechtspersoon nooit aansprakelijk kan gesteld worden voor een verkeersovertreding?

Hahaha, moest het zo makkelijk gaan….. 😉 Helaas is de realiteit anders.
                Trouwens, vanaf dergelijke snelheden ben je in 99 % van de gevallen ook je wagen (tijdelijk) kwijt in Frankrijk, als er onderschepping in de buurt is….. (onlangs nog iemand op het Nederlandse Forum : nieuwe 997TT in beslag genomen 🙁 )

In de verkeerswetgeving is duidelijk spraken van km/u en elke bestuurder van een motorvoertuig dient deze te kennen.

Dus buiten dat het oud nieuws is, heeft deze man ook geen poot om op te staan.

Die brief is al vrij oud. Naar ‘t schijnt echt én is hij er niet mee weggekomen ook 😉

[quote=”terrum”:wxoc03av]goed gevonden, ik mag voor 118 waar 70 mag ook €750,- neertellen en 18 dagen te voet 😥 [/quote]

😯 😯
                    Mij willen ze 120 aansmeren waar 50 mag 😳 😕
                    Zal der dus maar best advokaat op zetten als het eventueel voorkomt.

goed gevonden, ik mag voor 118 waar 70 mag ook €750,- neertellen en 18 dagen te voet 😥

Anoniem

laat ons zeggen dat dit wel super gevonden is en echt wel stoer van die persoon. Je moet er maar opkomen maar of ze het aanvaard hebben????
                        [size=59:2ezf7z5w](btw snelheid is anders wel beetje veel onverantwoord, maar ja)[/size]

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.