70 of 250 ?

Home Forum Zeverhoekje 70 of 250 ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”Mark1″:1ea1qrnl]Een wit bord met rode cirkel rond, is toch een verbodsteken!!
      Dus ik beschouw het als “verboden 70km/u te rijden” al de rest mag 😀 [/quote]

die elektronische dat is toch om minimum snelheid aan te geven??? 😉 )

0

Een wit bord met rode cirkel rond, is toch een verbodsteken!!
        Dus ik beschouw het als “verboden 70km/u te rijden” al de rest mag 😀

0

[quote=”mark986″:2y6yk1i2]laat ons zeggen dat dit wel super gevonden is en echt wel stoer van die persoon. Je moet er maar opkomen maar of ze het aanvaard hebben????
          [size=59:2y6yk1i2](btw snelheid is anders wel beetje veel onverantwoord, maar ja)[/size][/quote]

daar geloof ik niets van dat dit ooit gelukt is

0

Dat is al een oude en helaas een Urban Legend .
            Fabeltje dus dat voor het gerecht kant nog wal zal raken

0

Daarom best constructie opzetten. in 99,9% van de gevallen is de boete 50 EURO (laatste keer 60 EURO 👿 😆 ). Als ze u laten stoppen en papieren vragen is het natuurlijk prijs. Maar zolang het gewoon flitsen is altijd dezelfde prijs 😉 .

Mischien dat de wetkenners dit weten: een wagen op een bedrijf (BVBA of NV) zouden ze nooit in beslag kunnen nemen omdat een rechtspersoon nooit aansprakelijk kan gesteld worden voor een verkeersovertreding?

0

Hahaha, moest het zo makkelijk gaan….. 😉 Helaas is de realiteit anders.
                Trouwens, vanaf dergelijke snelheden ben je in 99 % van de gevallen ook je wagen (tijdelijk) kwijt in Frankrijk, als er onderschepping in de buurt is….. (onlangs nog iemand op het Nederlandse Forum : nieuwe 997TT in beslag genomen 🙁 )

0

In de verkeerswetgeving is duidelijk spraken van km/u en elke bestuurder van een motorvoertuig dient deze te kennen.

Dus buiten dat het oud nieuws is, heeft deze man ook geen poot om op te staan.

0

Die brief is al vrij oud. Naar ‘t schijnt echt én is hij er niet mee weggekomen ook 😉

[quote=”terrum”:wxoc03av]goed gevonden, ik mag voor 118 waar 70 mag ook €750,- neertellen en 18 dagen te voet 😥 [/quote]

😯 😯
                    Mij willen ze 120 aansmeren waar 50 mag 😳 😕
                    Zal der dus maar best advokaat op zetten als het eventueel voorkomt.

0

goed gevonden, ik mag voor 118 waar 70 mag ook €750,- neertellen en 18 dagen te voet 😥

0
                      Anoniem

laat ons zeggen dat dit wel super gevonden is en echt wel stoer van die persoon. Je moet er maar opkomen maar of ze het aanvaard hebben????
                        [size=59:2ezf7z5w](btw snelheid is anders wel beetje veel onverantwoord, maar ja)[/size]

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.