Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 3 maanden geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Yellow Submarine” post=279020]Dat komt steeds later om de verkoop niet te veel te schaden.
De standaard GT4 is gewoon niet de meest begerenswaardige optie, net zoals de 991.2 GT3 dit ook niet was, maar wel de latere RS, uiteraard met PDK. Maar zelf zou ik altijd voor de GT3 touring, uiteraard manueel, gekozen hebben.
De 718 GT4 zal altijd de 2de beste circuit-GT4 zijn, na de 718 GT4 RS met PDK. En voor de weg is de manuele 718 Spyder gewoon je van het. Naar mijn onbescheiden mening tenminste. ruzie[/quote]
PS: als ze bij Porsche dan toch zo gek zijn op hun onnozele 718 benaming, dan moeten ze de GT4 RS omdopen naar 718 RSK, naar analogie met de oude racer.
Dat komt steeds later om de verkoop niet te veel te schaden.
De standaard GT4 is gewoon niet de meest begerenswaardige optie, net zoals de 991.2 GT3 dit ook niet was, maar wel de latere RS, uiteraard met PDK. Maar zelf zou ik altijd voor de GT3 touring, uiteraard manueel, gekozen hebben.
De 718 GT4 zal altijd de 2de beste circuit-GT4 zijn, na de 718 GT4 RS met PDK. En voor de weg is de manuele 718 Spyder gewoon je van het. Naar mijn onbescheiden mening tenminste. ruzie
Over circuit gesproken: Autocar [UK] heeft in het nummer van 20/11 een supertest “Britain’s Best Driver’s Car”. De nieuwe Ariel Atom 4 wint, maar er zijn ook 2 Porsches: de 718 GT4 en de 992 S PDK.
Ze schrijven dat de GT4 de betere roadcar is maar de 992 S PDK is beter op circuit. Daar kan ik me iets bij voorstellen. Het nadeel van het extra gewicht en de motor in achterhang wordt gecompenseerd door vierwielsturing, een breder spoor, een spiksplinternieuw onderstel (718 is een evolutie van de 981), een pak turbo-koppel en een perfect schakelende PDK.
Je hebt gelijk Yellow ! Oef … Bccars going back in waiting for gt4rs mode …
Het betreft gewoon een tot Duitsland beperkte uitvoering. Men moet zelfs naar de lokale PZ om de prijs te vernemen.. Dit heeft geen verband met een eventuele RS variant later.
Ik ben geen fan van limited of special editions. Ik ben door de band geen fan van stripings. Maar deze is toch echt wel geslaagd !
Euhm, maar wil dit nu zeggen dat er geen RS komt ? Ben even in de war !
Zou me, ondanks wit, wel kunnen bekoren en achterspoiler ‘probleem’ elegant opgelost.
Exclusive special-edition model in motor sports design
Nu met go-faster striping! Geen idee wat het moet kosten.
Ik vind het helemaal niks.
Ben benieuwd hoe ze daarmee over de steeds meer geplaatste drempels in de weg kunnen.
Voor mijn S moet al goed oppassen en die raakt ook dikwijls de grond.Ben zelf fervent fietser maar zou het niet erg vinden om 0,00000001% risico te lopen zo aan mijn einde te komen 😀
tis te hopen en dat het niet dikker is geworden omdat het bv te scherp is voor de openbare weg omdat je fietsers zou fileren als ze over je motorkap achterop je spoiler knallen.
I hate it when that happens.
Inderdaad, zoals Carbonman zegt, de swanneck zit onder de plastieken camo. Het wordt zo goed als zeker een swanneck alla de racewagen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.