Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 12 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
@YellowSub : I feel your pain. Het kleurenpallet van Porsche is sowieso niet grellig opwindend. Maar nu met de GT4 en Spyder zijn ze records aan het breken qua beperkte keuze. En wie heeft er goesting om de PTS lijdensweg te doorstaan ?
Prijzen in Nederland, niet normaal.
https://www.porsche.com/netherlands/nl/models/718/718-cayman-gt4/
https://www.porsche.com/netherlands/nl/models/718/718-spyder/Ik kan nu wel uit de kast komen. Ik wou het geheim houden…
Maar nu het niet verkrijgbaar blijkt kan ik het evengoed bekennen…
Ik wou Lizard Groen… van de 992 en de GT2/3RS
snifff…
[hide]Eigenlijk heb je wel een punt met uw Spyder DST.
Ik zit hier te geilogen op die GT4, maar wachtend op een pdk en een rs versie, waarvan momenteel geen bevestiging is, totaal deze Spyder negerend. Maar misschien is in sommige gevallen een Spyder wel een betere keuze. En past een manuele boite misschien wel perfect bij het concept en gebruiksomstandigheden van een spyder.
[/hide]Vanaf 96k in Germany
249gr (staat wel nog niet bij volgens welke norm)Spyder 3k goedkoper :up: :driver: kriebel kriebel 😉
EINDELIJK ! Fucking awesome. Nu nog een PDK aub. En een RS versie !
Hungrig auf jede Kurve und optimiert für die Rundstrecke
Hier komt ie dan!
420 pk
4,0 zonder turbo
manueel
249 CO2ook de Spyder heeft nu het GT-onderstel
[quote=”vandamme” post=277010][quote=”DST” post=276960]ze krijgen de CO2 niet onder de 300gr 🙄 :twisted:[/quote]
Minder displacement en meer revs zijn de oplossing daarvoor.
Doe mij maar een 2.5 Liter NA flat 6 met 9000 Redline
Peaky power band waar je beneden de 4500 ok power maar niet amai power hebt
En weinig eissies, dus goed voor de meet cyclus, vroeg opschakelen in stadsverkeer en supercruisen met een luie 7e versnelling.Maar wie vervolgens lol wil hebben trekt hem richting 6-9000 toeren en powaaaaaaah
Volgens mij krijgen ze het ding dan onder de 200 gram WLTP en een 300-325-pk
En een wild geluid…[/quote]
Yep, geen turbos maar veel toeren
Had vrijdag bekan ne S2000 gekocht…De consensus is toch al een hele tijd dat het een vier liter wordt :drink:
[quote=”DST” post=276960]ze krijgen de CO2 niet onder de 300gr 🙄 :twisted:[/quote]
Minder displacement en meer revs zijn de oplossing daarvoor.
Doe mij maar een 2.5 Liter NA flat 6 met 9000 Redline
Peaky power band waar je beneden de 4500 ok power maar niet amai power hebt
En weinig eissies, dus goed voor de meet cyclus, vroeg opschakelen in stadsverkeer en supercruisen met een luie 7e versnelling.Maar wie vervolgens lol wil hebben trekt hem richting 6-9000 toeren en powaaaaaaah
Volgens mij krijgen ze het ding dan onder de 200 gram WLTP en een 300-325-pk
En een wild geluid…Desnoods zetten ze er een Road vs Track knoppeke op met een dash melding
Warning, Track is not for Road use.. legally not homologated in this mode blablabla..Liefst met een analoge knop geen digitale die elke morgen terug reset
en melding met dedicated lampje op dash zoals ze met Aribag warning doen, zodat we er een plakkerke kunnen over hangen
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.