Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 11 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik had die ook gezien. Klopt wel niet veel van de uitleg. Een echte GT4 touring zou dezelfde 20″ velgen hebben, geen 19″ (981 GT4 heeft alleen 20″ winterbanden, in 2 verschillende breedtes weliswaar).
En de voorkant is helemaal niet die van de 718 GT4:
Wat het dan wel is, is nog een raadsel.
De eerdere foto’s van een ander prototype met de vette diffuser die verkeerdelijk als Cayman T was geduid toonden ook duidelijk te kleine remmen voor een GT4, touring of geen touring.
Hier samen met een “echte” 718 Spyder, je ziet duidelijk het verschillende front. De Spyder heeft de GT4 voorkant.
Possible Porsche Cayman GT4 Touring spied in snowy Sweden
In comparison to earlier spy shots of the Cayman GT4, this one has the same front fascia with three big openings. However, it rides on a set of classic looking five-spoke wheels, rather than the more complex, V-spoke design from the previous test mules. The louvres in the side intakes appear less prominent here. The fixed wing is gone, too, and the 718 Cayman’s regular active spoiler is on the back. Both models share an exhaust layout with two pipes and a wide separation between them.
https://www.autobild.de/artikel/porsche-718-cayman-gt4-rs-motor-preis-13286573.html
Zou ook enkele kilo’s lichter worden … :up:
[i]Porsche’s GT department is lining up the fastest and most focused Cayman yet for arrival ahead of the Goodwood Festival of Speed this July, where the GT4 will make a dynamic debut in all its 4.0-litre flat six glory. PH has learned that the car will be revealed statically before then, but it’ll be the Duke of Richmond’s driveway which provides us with the first chance to hear how its new 911 GT3-sourced motor sounds.[/I]
TTZ een “bewegende” 718 GT4 op Goodwood maar een “statische” premiere vooraf elders. Geneva in maart dus?
er zijn 2 major goodwood evenementen
Festival of Speed 4-7 juli Hillclimb,
giga veel volk,
450 000 tickets over de 3 dagen 150000 per dag , ik vermoed nu al lang uitverkocht
meer nieuw materiaalFestival Revival 13 – 15 September ,
Goodwood Motor Circuit rondjes draaien met dure oude bakken
ondertussen ook al richting de 150000 limiet aan het kruipen..
maar nog een 10 000 per dag te gaan.Je hebt volgens mij gelijk yellowsub, Goodwood is in juli dacht ik ?
Dan starten de eerste uitleveringen al !Online variant van bovenstaande: New Porsche 718 Cayman GT4: 420bhp flat-six, no turbo, coming in July
Uitleg komt op bepaalde punten niet overeen met wat anderen gezegd hebben. Introductie op Goodwood? Lijkt me laat.
Tutti oggetti gialli… CAR UK magazine februari 2019
Voor alle duidelijkheid: het is een rendering (maar een verdomd goeie). Prijsinfo en cilinderinhoud heb ik andere info (+/-10% en 4,0L).
[i]It’s just as well the GT4 remains loyal to its charming old-school concept considering the fact that by 2022 the 718 replacement is due to jump on the all-electric bandwagon, suggesting that the four-cylinder combustion engine will die together with the current-generation Boxster/Cayman twins at the end of 2023 if not before. High-revving naturally aspirated sports cars with three pedals in the footwell are a dying breed – let’s enjoy them while we can.[/I]
+1000!!
Vergelijking tussen de gelanceerde Clubsport en de test GT4. Voorste splitter steekt meer uit bij Clubsport, vleugel achter is ook een stukje groter. Meer verschil zal er niet zijn wellicht. Afwachten of de GT4 zij-inlaten opnieuw zullen geplaatst worden, er bollen prototypes met en zonder scoops.
[quote=”DeePee” post=274080][quote=”Yellow Submarine” post=274076]… De duidelijkste vreugdekreten kon ik waarnemen in Italië zelf rond het Gardameer …[/quote]
‘t was er snikheet (rijden met ramen dicht en A/C aan) dus dat is een teken dat ofwel die trienen hard kunnen roepen ofwel gij uw flat-6 niet laat grommen/janken.
dan kunt ge al evengoed ne flat-4TT rijden :first:[/quote]+1
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.