Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 11 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[i]The worldwide launch of the 718 GT4 Clubsport is next Thursday January 3rd, 2019; after that, everything we know about the 718 GT4 Clubsport race car can be shared. If the improvement to the street car is half as awesome as the improvement to the race car, you guys are in for a real treat![/I]
Filmpje is niet van de straat GT4, maar van de raceversie. En het is dus geen 4.0 stroker geworden, maar een evolutie van de vorige 3.8, vergelijkbaar met 3.8 met X51 pakket denk ik.
Nog ééntje van de reeks die ik eerder heb gepost. Hier is duidelijk te zien hoe messcherp de frontsplitter is..
Bij de 981 was het ook zo dat de productie heel gelimiteerd leek. Maar volgens DST heeft iedereen die wou er uiteindelijk eentje kunnen bestellen. Ook Krokodille kreeg nog een stokmodel aangeboden aan riante voorwaarden. Er zijn dan ook 6000 stuks gemaakt. Op mobile.de staan er al die tijd een flink pak te koop. Een veelvoud van het aantal 981 GTS bijvoorbeeld. En de dure zijn al die tijd blijven staan…
Basis in D was een 85k€ (115k full-option) en ze worden nu toch meestal onder de aankoopprijs te koop aangeboden.
Zo slim ben ik ook wel … wou het gewoon even meedelen .
Dan ga je toch gewoon bij een andere dealer kijken !
Desnoods in NL of in DE !Verkoper belde juist , blijkbaar krijgen ze er voorlopig maar 4 bij Kronos en hebben ze al 8 reservaties.
Was vorige week gaan kijken nr GT4 bij Kronos . Een witte, prachtig exemplaar .
Mailde daarstraks of hij nog beschikbaar was…. maar spijtig genoeg verkocht .
Daar de nieuwe eraan komt dacht ik waarom niet …
Dus informeer om een nieuwe te bestellen .
Krijg als antwoord via mail : Alles GT4 nieuwe versie verkocht ???Waar heb ik die achtervleugel met hangoren eerder gezien? Bij Techart: “Heckspoiler II” voor de 718 Cayman…
Recentste rondje spion-foto’s. Markante achterspoiler met hangende oortjes. Vind ik leuk…
Ondertussen zie ik dat er maar even 30 “oude” GT4 te koop zijn bij Duitse dealers alleen al… Op Mobile.de “parkeer” ik al eens een leuke kist om te zien hoe snel hij verkoopt. Daar stond bijvoorbeeld een perfecte GT4 (ttz geel, kuipen en PCCB) in maart 2018 voor 96k€ maar nu zakt de prijs dan toch maar naar 90k€.. Er zijn er die wat zenuwachtig worden. De nieuwe zal wel over de 100k€ beginnen denk ik.
@YellowSub : volgens mij zijn we pas ECHT zeker als de officiele aankondiging er is, want de bijdrages van Whoopsy op Rennlist laten imo nog altijd ruimte voor andere interpretaties en nuances. Het blijft spannend 🙂
[quote=”bccars” post=268139]Ah, zo had ik het niet begrepen. Ik dacht dat ze alle vier de naar 4.0 gestrokete 3.8 gingen hebben ? …
.[/quote]
Ik moet mijn woorden corrigeren: de “gewone” 718 GT4 en Spyder zouden inderdaad een naar 4,0L vergrote (van 3,8L) motor hebben. Maar niet de 4,0 van de GT3.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.