718 GT4

• Maker
    Discussie
  • spyshot

718gt4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 335)
    • [quote=”ZUFF-65″ post=284521″]
      [quote=”Yellow Submarine” post=284518″]

Zijn we de afgelopen 40 jaar niet ontzettend saai geworden?[/quote]
      Hoe zelfs “ex punkers en new wavers” ( men in black )  de disco trend erbij halen om toch maar hun “geel” gelijk te kunnen halen  ……….. 
      Dat heet de wanhoop nabij 
       [/quote]
      Wat bedoel je met “ex”? Dankzij telewerk heb ik zelden zo veel Darkwave en old school New Wave kunen beluisteren als nu… Dat gaat er niet meer uit vrees ik. En Absolute Body Control heeft een nieuw album. En yep,  ik kleed me graag zwart! (nee, géén lipstick).  Contrasteert perfect tegen mijn gele speer.

Saai geworden? Wij voelen ons niet aangesproken!

[quote=”Yellow Submarine” post=284518″]

Zijn we de afgelopen 40 jaar niet ontzettend saai geworden?[/quote]
          Hoe zelfs “ex punkers en new wavers” ( men in black )  de disco trend erbij halen om toch maar hun “geel” gelijk te kunnen halen  ……….. 
          Dat heet de wanhoop nabij 

+1    ,volledig eens

Tja… En geel is dan weer zo’n protserige sjonniekleur… 

https://www.youtube.com/watch?v=PqiZ_gryYUQ

Zijn we de afgelopen 40 jaar niet ontzettend saai geworden?

[i]One of the very few cars that can pull off yellow…

I rest maai kees[/i]

#TiensDasDeEersteKeerDatIemandOnsDatVerteltVanDatZoewartEnGeel

Het is een spy-pic van een productierijpe GT4 RS, de lak is zwart om toch maar zo weinig mogelijk weg te geven. Compleet het tegenovergestelde van geel. Wit geeft nog beter de nuances weer dan geel maar is op zich een volstrekt banale non-kleur.

black is beautiful

Yes… Waarom leven wij in dit kutland  

Wat een mooie weg !  Moet hemels zijn om daar op een ongestoorde rit in een flow te kunnen geraken …

pdk versie 

Ik ben helemaal pro geel, maar dit vind ik meer oranje eigenlijk.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 335)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.