718 GT4

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 336)
    • Kan je die ook krijgen in cabrio???

Daar heb ik elk geval niets van gehoord tot hiertoe. Zou me verwonderen. RS is voor circuit bedoeld, eerder dan het dubbel gebruik waarvoor de GT4/Spyder bestemd is. En de Spyder heeft nu eenmaal minder downforce waardoor de GT4 de betere circuit basis is om een RS te distilleren.

Nog een reden trouwens die mij deden besluiten om mijn GT4 vooraf-order van januari 2019 te wijzigen naar de Spyder in juni dat jaar: de al in de wandelgangen aangekondigde RS maakt de “gewone” GT4 minder speciaal, niet ultiem.

PTS Pastel Orange

GT4 RS in Senf Gelb

Ziet er lekker uit maar volgens wat ik elders lees gaat het om Photoshop…

Ik ben helemaal pro geel, maar dit vind ik meer oranje eigenlijk.

pdk versie 

Wat een mooie weg !  Moet hemels zijn om daar op een ongestoorde rit in een flow te kunnen geraken …

Yes… Waarom leven wij in dit kutland  

black is beautiful

Het is een spy-pic van een productierijpe GT4 RS, de lak is zwart om toch maar zo weinig mogelijk weg te geven. Compleet het tegenovergestelde van geel. Wit geeft nog beter de nuances weer dan geel maar is op zich een volstrekt banale non-kleur.

#TiensDasDeEersteKeerDatIemandOnsDatVerteltVanDatZoewartEnGeel

[i]One of the very few cars that can pull off yellow…

I rest maai kees[/i]

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 336)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.