718 GT4

• Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • spyshot

718gt4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 335)
    • Ziet er lekker uit maar volgens wat ik elders lees gaat het om Photoshop…

GT4 RS in Senf Gelb

PTS Pastel Orange

Daar heb ik elk geval niets van gehoord tot hiertoe. Zou me verwonderen. RS is voor circuit bedoeld, eerder dan het dubbel gebruik waarvoor de GT4/Spyder bestemd is. En de Spyder heeft nu eenmaal minder downforce waardoor de GT4 de betere circuit basis is om een RS te distilleren.

Nog een reden trouwens die mij deden besluiten om mijn GT4 vooraf-order van januari 2019 te wijzigen naar de Spyder in juni dat jaar: de al in de wandelgangen aangekondigde RS maakt de “gewone” GT4 minder speciaal, niet ultiem.

Kan je die ook krijgen in cabrio???

Doe mij ook maar een gele GT4RS.
                  Of een zwarte, of een witte, of een rode, of een blauwe, of een groene, of een roze … 🙂

+ 1
                    GT4 RS alleen in Racing Yellow goe zot dan is er maar één geÏnteresseerd. 😆 😆

[quote=”Yellow Submarine” post=283404]Dat is dan pech want de 718 GT4 RS wordt alleen in Racing Yellow geleverd :ass:[/quote]

dat is wel grappig ;zelfs uwe smiley die zijn broek laat zakken is in het geel ;dat was me nu pas opgevallen :

Een vraag aan grote Peter : kan je die “geel mannetjes” en smileys niet in ander kleur maken aub ? : in wit /rood misschien ?
                      Iedereen behalve éné , is dat geel spuugzat….. ( lol )

Voor mij mag het onderstaande zijn,dat Santa claus mag leveren

groetjes

Dat is dan pech want de 718 GT4 RS wordt alleen in Racing Yellow geleverd :ass:

Beste Kerstman,

Deze mag het zijn, maar niet in da mottig geel aub.

Alvast bedankt.

Een GT4 fan

[quote=”Yellow Submarine” post=283062]Ik lees en hoor dat de GT4 PDK kortere 1-2-3 de versnellingen heeft en dat het koppel 430 Nm ipv 420 bij de manuele is. 0-100 is 3,9 sec tov 4,4[/quote]

Ik heb anderzijds ook al gehoord dat er meer “drivetrain loss” op de PDK zit tov de manuele. Of het waar is weet ik niet, en over hoeveel PK of Nm dat we dan spreken dat niet aan de wielen geraakt, dat weet ik ook niet. Maar ik zou eigenlijk niet weten waarom dat gezegd wordt. Ik snap extra drivetrain loss in het geval van een manuele vs een traditionele automaat met koppelomvormer. Maar in het geval van manueel vs PDK ?
                              Misschien dat er hier wat techneuten zijn die daar meer over weten ?

Ik lees en hoor dat de GT4 PDK kortere 1-2-3 de versnellingen heeft en dat het koppel 430 Nm ipv 420 bij de manuele is. 0-100 is 3,9 sec tov 4,4

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 335)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.