Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik heb nog nooit met die Lotus gereden.
Maar ik vermoed dat de leeftijd van het Lotus concept er ook mee te maken heeft. Hoe lang zijn ze datzelfde Exige platform, motor en versnellingsbak al aan het uitmelken nu ?
(ja ok dat wordt van onze Porsches ook gezegd, maar kan me toch niet van de indruk ontdoen dat daar toch meer technologische vooruitgang wordt geboekt)Wat ik ook wel opmerk is dat zowel de Lotus zeer smalle voorbandjes liggen heeft.
Porsche 245V 295A
BMW 245V 265A
Lotus 215V 285AGebrek aan mechanische grip op de voortrein ? Ook geen LSD bij de Lotus.
‘t Is jammer dat het filmpje niet wat meer data en nabespreking biedt !
Een manuele GT4 zou natuurlijk ietwat trager zijn, de PDK maakt het verschil tov de manuele Lotus denk ik.
Nog een leuke :
Circuittestje van gele cayman GT4 PDK vs BMW M2 CS vs Lotus Exige. De winnaar is geen verrassing, de laatste wel.
Ah leuk, het eerste filmpje dat ik te zien krijg van gt4 pdk. ben benieuwd. thx !
PDK of niet, dit zijn mooie drone beelden. Niets gaat boven een echte Porsche in Racing Yellow als het er op aan komt om het zonnetje te zijn op eend druilerige dag..
10-20 dagen.. afhankelijk van waar tot waar
Le Havre (France) – New York (USA) = 9 days
in rechte lijn 5500 km = 9 dagen (216 uur) = 25.5 km/uur 13.7 knopen. Gemiddeld
Das verre van overdreven snel voor een cargo schip…Natal (Brazil) – Algeriza (Spain) = 10 days
Liverpool (England) – Wilmington (North Carolina, USA) = 13 days
The container ships on this route stop in Chester (Wales) on the way.Rotterdam (Netherlands) – Port of Spain (Trinidad, Southern Caribbean) = 14 days
The container ships on this route make stops in Le Havre, France (day 2) and Philipsburg, Sint Maarten in the Caribbean (day 13).Le Havre (France) – Veracruz (Mexico) = 20 days
Bremerhaven (Germany) – Coronel (Chile) ≈ 28 days
Voor als je eens wil onthaasten….
https://www.freightercruises.com/voyages.php#transatlanticDas bijlange nie rap.. Queen Mary en Normandie in de hoogtijd van de schepen, vlak voor de vliegtuigen, die deden het op 4 dagen.
2 weken Atlantische oceaan ? amaai wist niet dat dat zo snel ging tegenwoordig … 😯
ik denk dat alles dat nu in de us uitgeleverd word
minstens een maand geleden van de band af rolde.1 week stuttgart > haven
2 weken Atlantische oceaan oversteken
1 week ontschepen/douane + naar dealerships transporterenDus nog van voor de fabriek sloot voor de corona.. en in de US doet men gelijkhoe geen lockdown zoals in Europa..
USA krijgt er ook stilaan geleverd. Geen idee hoe dat spoort met de lockdown, maar soit.
mooi in de avondzon:
Ik zou dat ongeloofelijk interessant en verblijdend vinden. Echter lijkt me die kans bijna onbestaande. Zo heeft Porsche in het verleden nog nooit zijn producten gesegmenteerd. Ik gok in de range 440-460pk. Hopelijk ben ik mis, aan de rechtse kant van die vork, niet aan de linkse.
Porsche 718 Cayman GT4 vs 911 Carrera [Pistonheads]
[i]The Carrera isn’t as technically gifted as the Carrera S, which is precisely what makes it more fun to drive.[/I]
In fact, a 718 Cayman GT4 and a quiet B-road, the sun shining brightly overhead, sounds to me like some kind of heaven
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.