718 GT4

  • Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • spyshot

    718gt4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 335)
    • Ik heb nog nooit met die Lotus gereden.
      Maar ik vermoed dat de leeftijd van het Lotus concept er ook mee te maken heeft. Hoe lang zijn ze datzelfde Exige platform, motor en versnellingsbak al aan het uitmelken nu ?
      (ja ok dat wordt van onze Porsches ook gezegd, maar kan me toch niet van de indruk ontdoen dat daar toch meer technologische vooruitgang wordt geboekt)

      Wat ik ook wel opmerk is dat zowel de Lotus zeer smalle voorbandjes liggen heeft.
      Porsche 245V 295A
      BMW 245V 265A
      Lotus 215V 285A

      Gebrek aan mechanische grip op de voortrein ? Ook geen LSD bij de Lotus.

      ‘t Is jammer dat het filmpje niet wat meer data en nabespreking biedt !

        Een manuele GT4 zou natuurlijk ietwat trager zijn, de PDK maakt het verschil tov de manuele Lotus denk ik.

          Nog een leuke :
          Circuittestje van gele cayman GT4 PDK vs BMW M2 CS vs Lotus Exige. De winnaar is geen verrassing, de laatste wel.

            Ah leuk, het eerste filmpje dat ik te zien krijg van gt4 pdk. ben benieuwd. thx !

              PDK of niet, dit zijn mooie drone beelden. Niets gaat boven een echte Porsche in Racing Yellow als het er op aan komt om het zonnetje te zijn op eend druilerige dag..

                Ik moet toegeven dat ik dit wel een lekkere bak vind… :up:

                  123

                    10-20 dagen.. afhankelijk van waar tot waar

                    Le Havre (France) – New York (USA) = 9 days
                    in rechte lijn 5500 km = 9 dagen (216 uur) = 25.5 km/uur 13.7 knopen. Gemiddeld
                    Das verre van overdreven snel voor een cargo schip…

                    Natal (Brazil) – Algeriza (Spain) = 10 days

                    Liverpool (England) – Wilmington (North Carolina, USA) = 13 days
                    The container ships on this route stop in Chester (Wales) on the way.

                    Rotterdam (Netherlands) – Port of Spain (Trinidad, Southern Caribbean) = 14 days
                    The container ships on this route make stops in Le Havre, France (day 2) and Philipsburg, Sint Maarten in the Caribbean (day 13).

                    Le Havre (France) – Veracruz (Mexico) = 20 days

                    Bremerhaven (Germany) – Coronel (Chile) ≈ 28 days

                    Voor als je eens wil onthaasten….
                    https://www.freightercruises.com/voyages.php#transatlantic

                    Das bijlange nie rap.. Queen Mary en Normandie in de hoogtijd van de schepen, vlak voor de vliegtuigen, die deden het op 4 dagen.

                      2 weken Atlantische oceaan ? amaai wist niet dat dat zo snel ging tegenwoordig … 😯

                      123

                        ik denk dat alles dat nu in de us uitgeleverd word
                        minstens een maand geleden van de band af rolde.

                        1 week stuttgart > haven
                        2 weken Atlantische oceaan oversteken
                        1 week ontschepen/douane + naar dealerships transporteren

                        Dus nog van voor de fabriek sloot voor de corona.. en in de US doet men gelijkhoe geen lockdown zoals in Europa..

                          USA krijgt er ook stilaan geleverd. Geen idee hoe dat spoort met de lockdown, maar soit.

                          mooi in de avondzon:

                            Ik zou dat ongeloofelijk interessant en verblijdend vinden. Echter lijkt me die kans bijna onbestaande. Zo heeft Porsche in het verleden nog nooit zijn producten gesegmenteerd. Ik gok in de range 440-460pk. Hopelijk ben ik mis, aan de rechtse kant van die vork, niet aan de linkse.

                              +80 pk? Dat zou zeer verrassend zijn.

                                  Porsche 718 Cayman GT4 vs 911 Carrera [Pistonheads]

                                  [i]The Carrera isn’t as technically gifted as the Carrera S, which is precisely what makes it more fun to drive.[/I]

                                  In fact, a 718 Cayman GT4 and a quiet B-road, the sun shining brightly overhead, sounds to me like some kind of heaven

                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 335)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.