718 GT4

  • Maker
    Discussie
  • spyshot

    718gt4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 335)
    • Hey rondborstige loverboy …:happy:
      Ik heb inderdaad een “ai” of “eps” nodig, maar was al op zoek naar de volledige tekst “911 Carrera S” in dit bestandsformaat, zoals je ook de sticker kan bestellen voor op de deuren, maar heb hier nog geen bestand van gevonden, dus ik zou zeggen laat je eens gaan… :first: :drink:

        Ik heb es ergens gelezen, dacht ik, dat die groenen van Rondborstig houden …:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

          Hahaha, mooi is dat, het kleurgevoel. Maaruh, er valt nix te kiezen Fullpelt, in de showroom mag je je eigen kleur uitzoeken, voor de rest plagen we elkaar graag een beetje toch. Daar mag je er zelfs extra accu’s bij in laten leggen. Knock yourself uit! Als je eenmaal lekker aan het sturen bent, maakt de kleur niet zo gek veel meer uit. Ik hou wel van een beetje kleurrijk, maar zwart kan ook heel mooi zijn. Ik begin me wel een beetje zorgen te maken, die groenen staan er toch zeker niet om bekend internationaal dat ze klein geschapen zijn?

          Wing, die letters kan ik wel een keertje namaken (ontwerpen), wat voor bestand heb je daarvoor nodig, een eps, een druk.pdf of iets anders?

          Alleen het exacte wenselijke formaat moet ik nog even goed over nadenken (testen) in verhouding tot de Porsche letters.

            ah…., nog volk met smaak … :first: :coolness: :drink:

            XXX

              OK, blijkbaar weten we nu dat Yellow Sub en klein pietje heeft en graag met een knalgele Porsche toertjes maakt.
              Awel, dan heb ik ook maar een kleine lul :engeltje: 😀 :engeltje:

                Als ik mocht kiezen tussen de machtig mooie 992 van wing of die lelijke banaan ik zou het wel weten.

                  Ik passeerde daarnet de Audi verdeler in Lokeren. Een oogopslag was voldoende om weeral bevestigd te zien dat zwart en aanverwante de default keuze is. Bij Land/Range/Jaguar Szrek in Zele idem. Ik vind dat treurig.. Maar voor een zakenauto kan ik het begrijpen. Maar voor een auto die de levensvreugde in de verf moet zetten, dus een 992 inbegrepen? Niets verbergt de vorm van een auto beter dan zwart. Ben je beschaamd om met een Porsche te rijden? Vind je je 992 lelijk in een echt kleur?

                  Onderweg word ik geconfronteerd met een zee van grijstinten en ik vind dat maar niets. Zwart straalt prestige en status uit. En dàt is de reden waarom het gekozen wordt. Een bescheiden Clio daarentegen (zag ik onlangs voor 12.000€ als stockmodel) zie ik heel veel rijden in dat Renault metallic rood en dat vind ik leuk!

                  Dit is allemaal maar mijn persoonlijke mening maar ik heb – uiteraard – gelijk en bovendien heb ik mijn woorden bevestigd met mijn portefeuille. 😀 En het is echt niet omdat 98% der kleurenblinde venten een gele maar niets vind dat ik van mening zou moeten veranderen. Trouwens kijk ik ook goed rond als ik in Duitsland ben en daar is het auto-kleurenpallet echt wel opvallend veelzijdiger. En in NL nog meer!

                  Nee jong, het heeft veel te maken met de psychologische issues van de gemiddelde Vlaming! Meelopen met de hoop en tegelijk op zoek naar aanzien… Dus als je een dure bak koopt, mag je dat zeker niet verpesten met een zulk een vreselijk kleur als geel. Dat laatste kreeg ik letterlijk te horen van iemand. Iemand met veel issues uiteraard. Wel een dame. Type laaggeschoold.

                  Een trio van Voodoo, Miami en Riviera. Kijk en glimlach:

                    @Mart, zo snel we hier een bruikbaar digitaal bestand van hebben kunnen we dit wel maken, geen probleem… :up:

                    Yellow Submarine schreef :
                    …..Behalve zwart (best voorbehouden voor de begrafenisondernemer of de limo van de dictator) ….

                    Op het Engelse forum is “een pol” waar men beweert dat de personen die rijden met een specifieke Gele Porsche nogal klein geschapen zijn, en door de kleurkeuze van de wagen terug een beetje in de “picture” willen vallen in het straatbeeld, en zodoende wat meer aandacht proberen te verkrijgen..:coolness: :happy:

                      Over Porsche, 911, zwart en Wing gesproken, nu heb ik die prachtige rode ‘Porsche’ letters in mijn huiskamer hangen, maar daar zou ik graag ook de zwarte cursieve ‘911‘ cijfers onder monteren van hetzelfde materiaal in een mooi evenwichtig formaat, ik denk ongeveer in formaat breedte totaal ca 2 porsche letters breed. Is dat beschikbaar of valt dat een beetje kosteninteressant te regelen?

                        SIGNAL YELLOW is geen SPEED YELLOW zenne :what: :what: :what: :what:

                          [quote=”Yellow Submarine” post=280143]Wat betreft de kleurkeuze van de GT4/Spyder loopt er op Rennnlist.com een poll “for those that are ordering” (hoewel iedereen die wil, kan stemmen, 175 stemmers):
                          9/ Racing Yellow 8/175
                          Behalve zwart (best voorbehouden voor de begrafenisondernemer of de limo van de dictator) vind ik alle kleuren wel wat hebben, zeker op de Spyder. Ik vind het feit wel leuk dat mijn “gratis” optie meteen de meest exclusieve is.. :happydance:[/quote]

                          Vergeet dan zeker niet in te schrijven voor de aankomende Speedgelb meeting bij onze noorderburen ; allemaal exclusieve Porsche rijders die denken dat ze zelf ook zeer exclusief zijn 😀 😀

                          Ik heb Wing met zijn zwarte 992 reeds enkel keren ontmoet en hij is zeker geen begrafenisondernemer ,laat staan een dictator. Gewoon ne toffe gast die gek is van 911,(de enige echte Porsche 😀 )

                          Trouwens in Duitsland rijden 80% van alle auto’s ,in de zwarte kleur rond ; bij mijn weten toch allemaal geen begrafenisondernemers

                          Dit even aangehaald zijnde.

                            Wat betreft de kleurkeuze van de GT4/Spyder loopt er op Rennnlist.com een poll “for those that are ordering” (hoewel iedereen die wil, kan stemmen, 175 stemmers):

                            1/ GT Silver Met 34/175
                            2/ Gentian Blue Met 33/175
                            3/ Crayon 29/175
                            4/ Miami Blue 16/175
                            5/ Carrara White Met 13/175
                            5/ Wit 13/175
                            7/ Guards Red 12/175
                            8/ PTS (is geen optie) 10/175
                            9/ Racing Yellow 8/175
                            10/ Zwart 7/175

                            Behalve zwart (best voorbehouden voor de begrafenisondernemer of de limo van de dictator) vind ik alle kleuren wel wat hebben, zeker op de Spyder. Ik vind het feit wel leuk dat mijn “gratis” optie meteen de meest exclusieve is.. :happydance:

                              Dan gaat het weer over de pk’s. Een 992 S heeft zowaar nog een groter probleem dan de basis 992 om bij legale snelheden rijplezier te bieden want je moet nog terughoudender zijn met het gaspedaal.

                              Hier ging het over een bepaald budget waarvoor je zowel de GT4 als de 992 basisversie kan kopen. Er komt een 992 S met manuele bak die een tikkeltje meer op sportief plezier is gericht (een soort GTS-light) maar die kost dus wel een stukje meer.

                              Zoals in het filmpje gesteld: de 992 is een enorm veelzijdige sportwagen. De GT4 is een enorm plezierige sportwagen. Dus je kiest maar wat je zelf het belangrijkste vindt. Dat de keuze er is vind ik de max!

                                kan aan mij liggen maar ze maken hier een vergelijk tussen een GT4 en een basic 992, ze hadden op zijn minst een “S” kunnen nemen voor een vergelijk, appelen met peren, zoals Zuff het zegt……:wtf: :popcorn:

                                  Het klopt dat men ook de 996 als business sportwagen beschouwde. Vergeleken met de 993/964 dan toch. En toen kwam de 991 die veel kritiek kreeg omwille van de saaie besturing. En nu de 992 die stabieler is dan ooit. Maar je kunt niet ongestraft comfort, hogesnelheid-stabiliteit, “wet-mode” en al die onzin toevoegen zonder een deel van de beleving bij normale snelheid kwijt te spelen.

                                  En 7 is een versnelling te veel.

                                  Porsche heeft voor elk wat wils als je maar betaalt. Ik heb al een 981 GTS overwogen, van een 981 GT4 gedroomd, aan een 991.2 T gedacht en zelfs aan de 992. Maar fuck it, geen compromis meer voor mij. En nu de Spyder net zo keihard gefocust is als de GT4 zelf ben ik er onmiddellijk voor gevallen. Een 911 kan mij bekoren als er GT3 touring achterop zou staan, anders heb ik liever de mijne.

                                  En de fiscaliteit is nou eenmaal gewijzigd. Die prachtige zakencoupé die de 992 is, wordt in de praktijk afgestraft door de torenhoge VAA en de aftrekbaarheid die tot 40-50% beperkt is. Dat heeft dus geen zin meer. En als we het er dan toch over eens zijn dat een Porsche voor vrije tijd bestemd is en niet langer voor het werk, dan kies ik voluit voor een brok puur rijplezier. Te savoureren met mondjesmaat maar in volle teugen.

                                15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 335)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.