718 GT4

  • Maker
    Discussie
  • spyshot

    718gt4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 335)
    • [quote=”Yellow Submarine” post=279708]Maar nee… voor een heel klein beetje hoogstens. Een 992 is meer dan ooit een zakencoupé geworden. Makkelijk en comfortabel te rijden. Maar daardoor bij lage snelheid een beetje saai. Dat heeft vooral met de ophanging te maken en slechts ten dele met de manuele vs PDK discussie. ….[/quote]

      Wacht maar af tot er een 992 Carrera S met 7 bak man beschikbaar is, dan je een veel betere vergelijking maken met de 718 GT 4, zowel op de weg als op het circuit :driver: : ik spreek over vegelijking tussen de twee modellen met manuele bak

      En wat betreft “zakenauto of coupe ;dat is reeds zo vanaf de 996!

      Hoe je ook het draait of keert, voor 85% procent van de rijders is er maar één type Porsche die blijft tot de verbeelding spreken en dat is momenteel de
      huidige 911/992. 😀
      Budgettaire verschillen buiten beschouwing gelaten in deze discussie .

        Maar nee… voor een heel klein beetje hoogstens. Een 992 is meer dan ooit een zakencoupé geworden. Makkelijk en comfortabel te rijden. Maar daardoor bij lage snelheid een beetje saai. Dat heeft vooral met de ophanging te maken en slechts ten dele met de manuele vs PDK discussie.

        Mijn vorige Cayman was ook al enigszins zo. Ik kon die perfect voor mijn werk gebruiken en ondertussen telefoons aannemen in de file of de binnenstad… Maar die goede oude 968 met handbak was meer fun aan 50 km/u!

        De GT4/Spyder zijn simpelweg het beste wat er is qua chassis als rijplezier je ding is, of je nu traag of snel rijdt. Ook al zijn er heel wat krachtigere auto’s te koop.

          Dit is een logisch verdict als je weet dat Dan Prosser liever een handbak wil dan een PDK : dat is appelen met peren vergelijken op die manier

            Precies mijn idee…

              Alleen gespeculeer!

                GT4 RS moet nu toch ook stilletjes aan van achter het gordijn gaan kruipen ? Nog niks van horen vliegen Yellow ?

                  Betreffende PDK: dit zou naar de zomervakantie inderdaad in productie gaan. En er komt een GTS variant met de vierliter.

                  PDK availability production for 718 GTS 4.0, Cayman GT4 and Boxster Spyder will be: CW 36/ 2020

                    Weet niet zeker of deze al gepost is.

                      Hij had al een filmpje gepost die het geluid van de 718 en de 981 GT4 vergeleken bij stilstand. Zoals hij nu zelf zegt was dat een vrij zinloze oefening. Je moet de 718 Spyder/GT4 al rijdend beoordelen. De 718 is zeker minder luid dan de 981. Voor mij persoonlijk is de 981 iets tè luid om er een dagtrip mee te maken zonder op het einde murw te zijn. De 718 4 liter brengt allerlei fascinerende mechanische geluiden ten berde. Me like it big time! En nog steeds niet boven 5000 toeren geweest, nu 800 km totaal.

                      123

                        don’t quote me on it, geel is geel voor mij en al helemaal als ik veel te rap aan t vliegen ben in t verkeer
                        De speed was dus on my part 😛

                          Dus geen racing yellow? Vreemd want PTS is niet of nog niet beschikbaar.

                          123

                            gisteren een Porsche oplegger gezien op de E17 , stond een speed gele GT4 op…

                              Zal wel logistieke reden zijn. Al die auto’s naar zuid-Europa verschepen zou duur geweest zijn.

                                Wel een heel beperkte selectie tov andere jaren ?!

                                  …. op het einde winnen de Duitsers… of niet?

                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 335)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.