718 Spyder

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Reeds heel mijn leven stroomt er Porsche bloed door mijn aderen (of is het eerder olie :happy: ).

Toen ik 25 jaar was heb ik -samen met een vriend- mijn eerste 911 occasie gekocht. Ik heb hem echter snel terug moeten verkopen omdat ik de onderhoudskosten en benzine niet kon betalen :engeltje:

Het virus is echter steeds blijven hangen en op mijn 42e heb ik dan eindelijk mijn eerste deftige Porsche kunnen kopen. het was een licht grijze 997.1 Carrera S cabrio. Zeer veel plezier aan beleeft !

Na 7 jaar met de 997 heb ik in 2014 de 997 laten gaan en mij een witte Cayman S 981 aangeschaft. Ook alweer een fun wagen maar is toch een ander type wagen dan de 911. Ik mis teveel het geluid en de sensatie van de 911.

Eind 2017 begon het alweer te kriebelen en heb ik de Cayman laten gaan om mij een 991.2 Turbo S aan te schaffen. Een wagen waar ik vandaag nog steeds knettergek van ben en waarschijnlijk nooit meer zal vertrekken.

Enkele foto’s van alle wagens, tezamen met de Macan van mijn vrouw…

Maar de olie kruipt waar het niet gaan kan en -na een testrit met de nieuwe 718 Spyder- er direct en compleet voor gezwicht.
      Er stond een -net toegekomen- 718 Spyder in de garage die qua kleurcombo volledig mijn ding was…
      Uiteindelijk niet gekozen om de stockwagen te nemen maar er eentje samen te stellen die volledig aan mijn eisen voldoet !

Levering maart – april volgend jaar… Het gaat dus nog een lange winter worden…

Greetz van een ongeduldige Porsche liefhebber.

mooi wagenpark man :up: ben benieuwd naar je aankoop, en succes met het wachten, want voor mij is dit “wachten” niet weggelegd, manman dan duurt een week een maand…:happy: 😀

Ben je betoeterd? ruzie

Grapje… een keuze voor levensvreugde, dat is het!!! De mijne staat nog warmpjes bij de dealer tot de jaarwisseling, zodat het een wagen van 2020 wordt.

Voor de wachtenden, ik hoor van foumlid Xaverius dat je je kan registreren op MyPorsche of zoiets en dan kan je het traject van je nieuw bestelde auto blijkbaar volgen ? Details weet ik niet, maar het is voor de wachtenden misschien leuk om eens te googelen en uit te vissen …

Kheb hem “van ver” zien staan Yellow Submarine, mooie wagen :coolness:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.