8 maart contactdag op het circuit van Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen 8 maart contactdag op het circuit van Zolder

• Maker
    Discussie
  • Nationale Autoclub Excelsior 2980 Halle-Zoersel, België
    ____________________________________________________________________________________________
    VZW nr. 1843/61 – Fortis: 220-0452650-84 – Ledensecretariaat: INKART – Tel.: 03/866 18 19
    Nationale Autoclub Excelsior ON TRACK!
    Op 8 maart 2008 richt Nationale Autoclub Excelsior een contactdag in op het circuit van Zolder voor al zijn leden en sympathisanten.
    U hebt de keuze uit verschillende mogelijkheden:
    GOLD
    U krijgt een cursus circuitrijden door Mike (1u. theorie)
    U rijdt de ideale lijnen achter een pace car (30 min.)
    U rijdt met een instructeur naast U over het circuit (2u.)
    U kan vrij op het circuit rijden (2u.)
    Inbegrepen: Ontbijt, lunch, receptie na afloop, lidmaatschap Excelsior
    Prijs: €350
    SILVER
    U kan bijna de ganse dag beschikken over een free track (6u.)
    U geeft demonstraties aan uw sponsors en gasten
    Inbegrepen: Ontbijt, Lunch, receptie na afloop
    Prijs: €300 + €50 per gast (ook ontbijt, lunch en receptie na afloop)
    BRONZE
    U beschikt in de namiddag (vanaf 13u.) over 3x 30 min. FREE TRACK zonder groep SILVER en GOLD.
    Prijs: €150
    ARIEL ATOM CHAMPION EXPERIENCE
    Met één van de Excelsiorkampioenen rijdt U 3 ronden mee en beleeft U in een echte racewagen een onvergetelijk moment!
    (Jeffrey Van Hooydonk, Steve Van Bellinghen, Bart Couwberghs, Bas Leinders, Eddy Joosen, Tim Joosen, Karl Frahm, Patrick Schreurs,…)
    Prijs: €100
    http://www.arielmotor.co.uk/
    ALGEMENE VOORWAARDEN
    U rijdt met Uw eigen voertuig op eigen risico.
    Reservatie verplicht en betaling bij reservatie.
    Slechts 25 voertuigen per categorie in volgorde van inschrijving.
    Maximum 95 decibel
    U tekent afstand van verhaal tegenover de inrichters.
    U draagt verplicht een helm, ook uw passagiers.
    U betaalt €100 borg voor de verplichte transponder die U terugkrijgt (terugbetaald bij inlevering)
    De welcome is geopend vanaf 9 u.
    Fax: 03/866 19 99 – Maatschappelijke zetel: Koekoeksdreef 14 2980 Halle-Zoersel
    Koekoekdreef 14
    Nationale Autoclub Excelsior 2980 Halle-Zoersel, België
    ____________________________________________________________________________________________
    VZW nr. 1843/61 – Fortis: 220-0452650-84 – Ledensecretariaat: INKART – Tel.: 03/866 18 19
    Fax: 03/866 19 99 – Maatschappelijke zetel: Koekoeksdreef 14 2980 Halle-Zoersel
    INSCHRIJVING EN RESERVERING
    Per e-mail vóór 24/02.2008 op info@autoclubexcelsior.be
    Stortingen op rekening van Excelsior 220-0452650-84 met vermelding: “TRACK DAY” en de naam van de deelnemer.
    COORDINATIE EN SECRETARIAAT
    Georges Van Oosten 􀀍 georges@autoclubexcelsior.be 􀀋+32 475 71 95 03
    Staf Provoost 􀀍 staf@autoclubexcelsior.be 􀀋+32 476 28 02 49

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Anoniem

Kan er niet aan doen. Ik vind het gewoon overdreven. Ben vandaag met Skylimts in Zolder gaan rijden. Niet veel volk en ik heb mij 2 uur goed geamuseerd voor 100 euro (50 euro per uur).

Als je een beetje oplet en in je spiegels kijkt dan is Skylimits zeker niet gevaarlijk. Porsche-days op Francorchamps daarentegen, das pas uitkijken geblazen. Daar rijden ze je gewoon van de baan als je niet uit de weg gaat. Wat ze daar toelaten kan je bij Skylimits echt wel vergeten…

[quote=”chris_lbr”:3plxd416][quote=”stefx911″:3plxd416]
        BRONZE
        U beschikt in de namiddag (vanaf 13u.) over 3x 30 min. FREE TRACK zonder groep SILVER en GOLD.
        Prijs: €150[/quote]

HAHAHAHAHA ! Onnozelaars. Sorry Stef dat ik geen blad voor m’n mond neem want ik weet dat je het goed bedoeld. Maar voor 150 euro rij je met Skylimits 4 (VIER) UREN vrij rijden in de namiddag ! Wat een bende geldkloppers is me dat hier… 🙄 [/quote]

De Scope is dan ook anders hé met nog een constraint van 25 wagens max.
        Bij Skylimits laten ze dan ook iedereen maar los op het circuit…

Ieder zijn ding uiteraard maar appels met appels vergelijken hé

ze geven er misschien nog kreeft bij 8)

Anoniem

[quote=”stefx911″:2868ckb7]
            BRONZE
            Prijs: €150[/quote]

HAHAHAHAHA ! Onnozelaars. Sorry Stef dat ik geen blad voor m’n mond neem want ik weet dat je het goed bedoeld. Maar voor 150 euro rij je met Skylimits 4 (VIER) UREN vrij rijden in de namiddag ! Wat een bende geldkloppers is me dat hier… 🙄

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.