- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
30 juli 2015 om 14:55
Dag allen,
Ongeveer een jaar geleden heb ik mij hier eens voorgesteld. Ik had toen een 944 2.7 op het oog. Die is het niet geworden, daarna nog wat getwijfeld over wat ik eigenlijk wou, geen tijd etc. Nu is het er echter wel van gekomen, al ben ik direct een trapje hoger gegaan en ik heb deze ‘88 944 turbo gekocht:
(Ik zal er later wel eens werk van maken wat meer foto’s te nemen…)
Hoogtepunten voor mij zijn toch de combinatie zwart-rood (misschien niet voor iedereen, maar zwarte interieurs zijn zo saai…) met de sportstoelen, m030 en sper.
Zoals de platen op de foto’s doen vermoeden komt hij uit Duitsland. Ik moet nog langs de keuring en de DIV. Er moeten ook nog een paar zaken gedaan moeten worden, sommige daarvan vóór de keuring. Helaas lijken Porsche garages ofwel in verlof te zijn, ofwel het heel druk te hebben, dus het zal nog even duren tot ik echt kan rijden. Zucht… 🙄
Enfin, dat betekent dat ik even tijd heb om naar een correct stuur en pook te zoeken (dat momo-ding is een doorn in mijn oog :puke: ). De BBS’en vind ik zeker niet verkeerd, maar zou liever origineel gaan. Ideeën? Goede adressen?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.