905

• Maker
    Discussie

• rudy
    Deelnemer

Hoi allemaal,
      Ben een tweetal maanden in het bezit van een 911 bwj84 en dus ook nieuw op dit forum.
      Zo te zien is er hier heel veel informatie te vinden over dé sportwagen bij uitstek.
      Ik ben al heel lang een fervente “zot” van Porsche en eindelijk heb ik mij deze dan ook cadeau gedaan 😀 😀
      En wat is het zalig om daarmee te rijden he
      grts

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Hi Rudyf,

hartelijk welkom hier op het forum alwaar de spelregels betrekkelijk eenvoudig zijn. Eén ervan is : als er foto’s/films van zijn geloven we het!

Proficiat met je 84’er, goede keus :first: . Maar dat had Targa 84 al aangehaald en die kan het weten! :coolness:

welkom rudy
          veel plezier met je Porsche
          leuke auto”s
          :drink:

XXX

Welkom op het forum Rudy, maar je moet zo spaarzaam niet zijn met de foto’s hé :happydance:

Ive

welkom op het forum

welkom

welkom rudy !
                  als het je kan geruststellen: tussen al die ander zotten hier zul je je na een tijdje heel normaal gaan voelen.
                  welk verhaal/geschiedenis zit er aan de auto? en hou je maar vast tegen het moment dat ze hier naar foto’s gaan vragen.

Welkom hier en proficiat met je aankoop.
                    Je avatar licht al een tipje van de sluier op, maar er mogen natuurlijk nog wel meer foto’s volgen 😀

Wim

Welkom Rudy op het forum. :up:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.